خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پارس جنوبی جم
اتحاد پارس جنوبی جم
55
185

دغدغه مشترک گل‌محمدی و تارتار؛ بی پولی!

دغدغه مشترک گل‌محمدی و تارتار؛ بی پولی!
تیم های پارس جنوبی و پدیده در حالی امروز در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر می روند که هردو تیم با وجود شرایط فنی مناسب مشکلات مالی فراوانی دارند. مشکلاتی که در هفته های گذشته روی روحیه بازیکنان دو تیم تاثیرگذار بوده و اجازه نداده آنها با خیال راحت به مصاف حریفان بروند.

از این رو روز گذشته در نشست خبری قبل از بازی نیز مهدی تارتار و یحیی گل محمدی به انتقاد از شرایط مالی تیم های خود پرداختند تا دغدغه مشترک شان را قبل از بازی هشتم لیگ نشان بدهند.

یحیی گل محمدی در این خصوص گفت: «در این یکی دو ماه اخیر بازیکنان تنها وعده و وعید شنیده‌اند و مشکلات مالی ما برطرف نشده است. خیلی به ما گفته‌اند این مشکلات حل می‌شود، اما تا الان این اتفاق رخ نداده است. این باعث تأسف است که شهر مشهد با این همه امکانات و پتانسیل و گردش مالی فراوان تنها تیمش در لیگ برتر برای حدود هفت هشت میلیارد تومان اینقدر اذیت می‌شود. در تیم ما 40 جوان دور هم جمع شده‌اند و می‌خواهند مردم شهر خود را خوشحال کنند. شور و شعف خوبی هم در مردم مشهد ایجاد شده است، اما کسی به آن اهمیتی نمی‌دهد و برای مردم شهر خود هم دل‌شان نمی‌سوزد. برای مسئولان متأسفم که به خاطر این مبلغ کم تیم ما اذیت می‌شود و مردم شهر هم ناامید می‌شوند. به جز تأسف هیچ چیزی دیگری نمی‌توانم بگویم. برای مسئولان شهر مشهد متأسفم.»

برچسب‌ها: پارس جنوبی جم پدیده مشهد مهدی تارتار یحیی گل محمدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

209 Estghla™l1397/07/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi