خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

دفاع سیمئونه از VAR در برابر انتقادات

دفاع سیمئونه از VAR در برابر انتقادات
با چند تغییر جزئی، عدالت بیشتری اجرا خواهد شد

ورود تکنولوژی به فوتبال و داوری بدون تردید تاکنون از بسیاری از بی عدالتی‌ها جلوگیری کرده و اتفاق مثبتی بوده است. با این حال به نظر این سیستم هنوز جای کار دارد.

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید به دفاع از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) پرداخت.

پس از بازی شب گذشته بارسلونا و ژیرونا که در آن کلمنت لنگلت در تصمیمی بحث برانگیز از زمین اخراج شد، بار دیگر رسانه‌ها به ابراز شک و تردید درباره این سیستم و نحوه استفاده از آن پرداخته‌اند.

سیمئونه اما که همیشه از حامیان استفاده از VAR بوده، این بار هم اگرچه اعتراف کرد که هنوز این سیستم جای کار دارد، باز هم از آن در مقابل انتقادات دفاع کرد و گفت:

سال پیش از VAR در ایتالیا رونمایی شد و دیدیم که مشکلات و نواقصی هم داشت. در جام جهانی هم VAR عملکرد بسیار خوبی داشت به جز پنالتی‌ای که در فینال گرفته شد که بحث برانگیز بود. با این حال به نظر من VAR می‌تواند بهتر از این‌ها هم باشد. اکنون این واضح است که هر حرکت یا برخورد بازیکنان می‌تواند ریسک اخراج شدن برای آنها به دنبال داشته باشد. با این شرایط نیازی به گفتن نیست که آنها باید بیش از پیش حواسشان به حرکاتشان در زمین باشد. VAR بهتر از این خواهد شد و به نظرم با چند تغییر جزئی، بیش از پیش عدالت را در فوتبال برقرار می‌کند.

وضعیت تیم؟ دوست دارم با مادرید و بارسلونا مقایسه شویم تا بیشتر از قبل از خودمان توقع داشته باشیم. با این حال ما نه بارسلونا هستیم نه مادرید؛ نه ژیرونا و نه ختافه. ما اتلتیکو مادرید هستیم و اهداف مشخص خودمان را داریم. تیم فصل را در سوپرکاپ اروپا عالی شروع کرد و همین روند را در بازی با والنسیا ادامه داد که البته پایان خوبی نداشت. مقابل رایو پایین‌تر از سطح انتظار بازی کردیم گرچه بازی را بردیم. مقابل سلتا نیمه دوم غیرمنتظره‌ای داشتیم و باختیم. اما تیم از بازی با ایبار پیشرفتش را نشان داد. در مقابل موناکو قدرت بیشتری از خودمان نشان دادیم و در بازی با ختافه هم ثبات لازم را داشتیم. امیدوارم این روند خوب مقابل هوئسکا هم ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها: سیمئونه اتلتیکو مادرید لالیگا تکنولوژی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

67 پرسپولیس‌‌‌1397/07/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi