خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پارس جنوبی جم
اتحاد پارس جنوبی جم
55
185

سیف اللهی: پنالتی صد درصد روی من گرفته نشد

سیف اللهی: پنالتی صد درصد روی من گرفته نشد
روح الله سیف اللهی درباره شکست پارس جنوبی جم مقابل ماشین سازی عنوان کرد: ما در این بازی عملکرد بدی نداشتیم. واقعیت این است که برای برد به مصاف ماشین سازی رفتیم اما می دانستیم کار سختی داریم. تلاش زیادی هم انجام دادیم، ولی متاسفانه گل دقایق ابتدایی شرایط را برای مان سخت کرد. از طرف دیگر همه کار انجام دادیم تا بتوانیم موفق شویم و به برد برسیم ولی متاسفانه این امر میسر نشد.

وی درباره صحنه ای که در نیمه دوم در محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت، تاکید کرد: آن صحنه قطعا پنالتی بود. بازیکن ماشین سازی پای مرا در محوطه جریمه زد اما داور پنالتی نگرفت.

هافبک پارس جنوبی با ابراز شرمندگی نسبت به هواداران تیمش بیان کرد: از هواداران عذرخواهی می کنیم. ما باید این بازی را می بردیم اما شرمنده شان شدیم. انشاالله در بازی های بعدی بهتر کار می کنیم و این شکست جبران می شود. باید این بازی را فراموش کنیم و تفکرمان روی بازی بعدی باشد تا نتایج خوبی به دست آوریم.

سیف اللهی افزود: امیدوارم مشکلات مالی ما حل و چکی که باشگاه به ما داده نقد شود تا با انرژی بیشتر و ذهنی آزادتر به مصاف پدیده برویم. واقعا شرایط سختی از نظر مالی داشتیم و همه امیدواریم تا پول به تیم تزریق شود. بی تردید اگر این اتفاق نیفتد، مشکلات بعدی را خواهیم داشت که امیدوارم اینطور نشود.

وی در پایان گفت: تیم ما پتانسیل بالایی دارد و می توانیم در این فصل با نتایج خوبی که کسب می کنیم، در جدول رده بندی جایگاه آبرومندی به دست آوریم. همه شرایط از نظر فنی مهیا است تا در لیگ هجدهم نیز بالانشین باشیم و امیدوارم با حل مشکلات مالی همه چیز مهیا شود.

برچسب‌ها: پارس جنوبی جم ماشین سازی تبریز سیف اللهی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

84 Atleticoo1397/07/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi