خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

مخالفت رسمی فدراسیون اسپانیا با درخواست لالیگا

مخالفت رسمی فدراسیون اسپانیا با درخواست لالیگا
به گزارش "مستر ۹۰"، چندی پیش خاویر تباس، رئیس لالیگا تایید کرد که پس از توافق با یک کمپانی چند ملیتی، تا 15 سال آینده یک بازی لالیگا در ایالات متحده و یا کانادا برگزار خواهد شد و سپس اعلام شد که دیدار بارسا و خیرونا روز 26 ژانویه در میامی برگزار می شود.

برگزاری این بازی باید با مجوز دولت و فدراسیون باشد. فدراسیون فوتبال اسپانیا از همان ابتدا مخالفت خود را اعلام کرد و رئیس فیفا نیز از این پیشنهاد استقبال نکرد.

روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا که تا پنج ژانویه مهلت برای پاسخگویی داشت، امروز با ارسال نامه ای برای تباس، ضمن اعلام مخالفت خود، این سوال را مطرح کرد که چرا دیدار بارسا و خیرونا، دو تیم ایالت کاتالونیا برای این منظور انتخاب شده است. او همچنین اعلام کرد که دولت اسپانیا به دلیل درگیری های سیاسی سال های اخیر ایالت کاتالونیا دیدگاه مثبتی به برگزاری این بازی در آمریکا ندارد.

طبق گزارش آاس، رونوشتی از این نامه نیز به فیفا ارسال شده است.

برچسب‌ها: اسپانیا بارسلونا خیرونا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

186 دیکتاتور ‍ (ح)1397/06/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi