خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

رئال، نامطمئن در اولین چالش دشوار فصل

رئال، نامطمئن در اولین چالش دشوار فصل
پیش از شروع فصل بسیاری از هواداران رئال چندان به تیم محبوب شان خوشبین نبودند. جدایی رونالدو و عدم تمایل مدیران باشگاه به جذب بازیکنان بزرگ و نزدیک به کیفیت رونالدو، یک نوع بی اعتمادی را بین هواداران رئال ایجاد کرده بود اما کسب سه برد متوالی و ارائه بازی های خوب برابر ختافه، خیرونا و لگانس سبب شد خوشبینی ها کمی افزایش یابد.
بسیاری در انتظار بازی امشب و نمایش شاگردان لوپتگی در ورزشگاه سن مامس بودند. آزمونی بزرگ برای رئال که پیروزی در آن می توانست امیدواری ها را بیش از پیش در اردوی این تیم افزایش دهد اما در دیداری که جذاب و پر افت و خیز بود، دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. دیداری که هر دو تیم می توانستند برنده از زمین خارج شوند.در این دیدار بیش از پیش تزلزل رئال در کارهای دفاعی به چشم آمد؛ به طوریکه بازیکنان بیلبائو هر زمان که اراده کردند، توانستند یک موقعیت جدی روی دروازه کهکشانی ها خلق کنند. در خط حمله، بنزما و بیل فروغ بازی های قبلی را نداشتند و عجیب اینکه لوپتگی به ماریانو دیاز هم در دقایق پایانی میدان نداد و ترجیح داد لوکاس را به زمین بفرستد.
در هر صورت رئال در همین شروع کار دو امتیاز از بارسلونا عقب افتاد و بار دیگر باید در انتظار از دست رفتن امتیازات دشمن قدیمی بنشیند.

برچسب‌ها: رئال مادرید لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

98 متین141671397/06/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi