خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

رسمی: تمدید قرارداد خدیرا با یوونتوس

رسمی: تمدید قرارداد خدیرا با یوونتوس
به گزارش "ورزش سه"، هافبک آلمانی سال 2014 از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست و حالا قرارداد جدیدش این بازیکن را تا سال 2021 در این تیم نگه خواهد داشت و بند تمدید یک ساله نیز در این قرارداد وجود دارد.او از زمان پیوستنش به یووه، 3 قهرمانی سری آ کسب کرده و 9 گل نیز در فصل گذشته به ثمر رساند. او همچنین اولین هت تریک دوران فوتبالش را در فصل گذشته به ثبت رساند. این هت تریک به پیروزی 3-2 تیمش مقابل کیه وو ورونا بازمی‌گردد. او همچنین در جریان پیروزی مقابل لاتزیو و پارما نیز گل‌های مهمی به ثمر رساند. خدیرا از سال 2015، 113 بازی برای تیمش انجام داده و یکی از پرافتخارترین بازیکنان اروپا به حساب می‌آید.
هافبک 31 ساله در آلمان، اسپانیا و ایتالیا موفق به کسب قهرمانی لیگ شده و همچنین جام جهانی را در سال 2014 کسب کرده است. به علاوه او به همراه رئال مادرید یک قهرمانی چمپیونزلیگ نیز به دست آورده است.

برچسب‌ها: یوونتوس خدیرا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

83 پاندورا1397/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi