خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

تغییر سرمربی در باشگاه فولاد خوزستان عجولانه بود

تغییر سرمربی در باشگاه فولاد خوزستان عجولانه بود
عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی در مورد تغییر سرمربی تیم فولاد خوزستان در هفته های ابتدایی لیگ برتر گفت: تغییر سرمربی در باشگاه فولاد خوزستان کمی عجولانه بود.

به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)
سیروس پورموسوی مربی ضعیفی نیست و تازه ابتدای لیگ است و تصمیم گیری در مورد تغییر سرمربی کار سختی است. عملکرد پورموسوی در هفته های ابتدایی لیگ بد نبود و نتایج قابل قبولی را بدست آورد. با توجه به اینکه سیروس پورموسوی جزو مربیان بومی فوتبال خوزستان است و نسبت به فوتبال این منطقه شناخت کامل دارد می توانست در ادامه ی کار شرایط تیم را بهتر کند و به نظرم مسئولان تیم نسبت به این موضوع عجولانه تصمیم گیری کردند. این اتفاق به سود تیم فولاد نخواهد بود.

او در مورد علت این تغییرات گفت: تیم نفت مسجد سلیمان نیز درگیر تغییر سرمربی بوده و قطعا این تغییرات اتفاق خوبی نیست. مشکل اصلی باشگاه ها که مجبور به این تغییرات می شوند مسائل مالی است. هر شخصی با توجه به فعالیتی می کند قرار دادی دارد و باید مطالبات خود را از باشگاه دریافت کند و وجود مشکلات مالی ادامه همکاری ها را با چالش مواجه خواهد کرد.

طالقانی در مورد علت مشکلات مالی اضافه کرد: موضوع مهم دیگر که قابل بررسی است بخشنامه وزارت نفت مبنی بر "کاهش هزینه های بی تاثیر در کارایی وزارت نفت" است. برطبق این بخش نامه، باشگاه هایی که از لیگ یک وارد لیگ برتر فوتبال می شوند، جزو باشگاه های حرفه ای محسوب می شوند و دیگر وزرات نفت هیچ بودجه ای برای این تیم ها اختصاص نمی دهد. این موضوع نیز چالش بزرگی برای باشگاه های ایجاد می کند که تا قبل از حضورشان در لیگ از وزرات نفت کمک مالی می گرفتند اما به یک باره با صعود به سطح حرفه ای، رها می شوند و کمکی بهشان نمی شود.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در ادمه بیان کرد: در حالی این اتفاق در حال افتادن است که تیم های جنوبی تنها امیدواری مردم این منطقه هستند و چشم هوادارانشان به عملکرد آن ها در لیگ برتر است. این تیم ها اوقات فراغت مردم را می سازند و باعث شادی آن ها می شوند. همه این اتفاق ها در شرایطی رخ می دهد که استخراج نفت کشور در این منطقه در حال انجام شدن است و مردم اینجا کاملا تحت تاثیر استخراج این نفت و آلودگی هایی که ایجاد می کند هستند. حال وزارت نفت موظف است با این شرایط به تیم های این منطقه کمک کند تا بتوانند سرپا بیاستند و بتوانند در این رقابت ها نتایج خوبی بگیرند تا کمکی به حال روحی این مردم رنج کشیده باشد.

برچسب‌ها: فولاد خوزستان عبدالکاظم طالقانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

89 سرآلکس فرگوسن1397/06/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi