خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,026

تاریخ و رقم دقیق بند فسخ نیمار فاش شد

تاریخ و رقم دقیق بند فسخ نیمار فاش شد
به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا می گویند که نیمار دیگر علاقه ای به ماندن در پی اس جی ندارد و مشتاق بازگشت به لالیگا است. مقصد بعدی او یا رئال است و یا بارسا. هم تیمی های سابق نیمار در بارسا نیز علاقه مند به بازگشت او هستند هرچند که این بازگشت، دشواری های بسیاری خواهد داشت و شاید انتقال او به رئال، کاری ساده تر باشد.
در حالی که پیش از این گفته شده بود در قرارداد نیمار بند فسخی وجود ندارد اما امروز ابتدا کادناسر خبر از وجود بند جدایی در قرارداد نیمار داد و سپس اسپورت در گزارشی اختصاصی فاش کرد که ستاره برزیلی تابستان 2020 با رقم 215 میلیون یورو می تواند راهی باشگاه موردعلاقه اش شود. طبق ادعای این نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، این رقم دقیق بند فسخ نیمار است.

اسپورت گزارش داده است که تا قبل از تابستان 2020 هر باشگاهی خواهان نیمار باشد، باید مستقیما با پی اس جی به توافق برسد یا اینکه نیمار بتواند مجوز جدایی اش را به شکلی دوستانه کسب کند اما دو سال بعد هر باشگاهی 2015 میلیون یورو بند فسخ نیمار را پرداخت کند، می تواند او را به خدمت بگیرد؛ ضمن اینکه در سال های بعد، این رقم پلکانی کاهش خواهد یافت.
بند فسخ پس از توافق نیمار با ناصر الخلیفی، مدیر قطری پی اس جی در قرارداد گنجانده شده است.

برچسب‌ها: نیمار ناصر الخلیفی پاریس سنت ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

150 Shohada Fc1397/07/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi