خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پارس جنوبی جم
اتحاد پارس جنوبی جم
55
185

مهاجم پارس جنوبی محروم نیست

مهاجم پارس جنوبی محروم نیست
کمیته مسابقات سازمان لیگ امروز اسامی محرومان هفته نهم لیگ برتر را اعلام کرد و نام میرهادی میرجوان مهاجم تیم پارس جنوبی جم هم در این فهرست حضور دارد.

این در حالی است که عماد میرجوان از بازی در هفته نهم مقابل استقلال خوزستان محروم نیست. میرجوان در بازی هفته ششم پارس جنوبی جم مقابل سپاهان چهارمین اخطار خود را دریافت کرد و محروم شد. او به واسطه همین محرومیت مقابل ماشین سازی در هفته هفتم در ترکیب پارس جنوبی بازی نکرد و در دیدار با پدیده مشهد برگشت.

میرجوان در دیدار پارس جنوبی با پدیده مشهد هم یک کارت زرد دریافت کرد و با این اخطار 5 اخطاره شد اما محرومیتش را بعد از دریافت کارت زرد چهارم فصل مقابل ماشین سازی تبریز طی کرده تا مشخص شود سازمان لیگ در این باره اشتباه کرده است.

سازمان لیگ البته در این خصوص به اشتباه خودش پی برد و در این باره اصلاحیه ای روی سایت خود منتشر و اعلام کرد میرجوان مشکلی برای بازی کردن مقابل استقلال خوزستان در هفته نهم لیگ برتر ندارد.

برچسب‌ها: پارس جنوبی جم سازمان لیگ برتر عماد میر جوان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

94 Estghla™l1397/07/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi