خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,463

مانچینی: باید کمی صبور باشیم

مانچینی: باید کمی صبور باشیم
تیم ملی ایتالیا در یک دیدار نفسگیر در خاک لهستان با گل دقیقه 92 بیراگی مدافع سمت چپ خود موفق شد سه امتیاز ارزشمند این تقابل حساس از آنِ خود کند. روبرتو مانچینی سرمربی آتزوری در مصاحبه پس از بازی به خبرنگاران گفت:

-
ما در این دیدار تسلط کافی را داشتیم. تساوی می توانست یک نتیجه ناعادلانه باشد. تمام بازیکنان هرآنچه در توان خود داشتند را در زمین بازی گذاشتند. این را می دانیم که کمی زمان می برد، پیروزی بسیار دل چسب است و می توانیم پیشرفت بسیاری کنیم اما در این خصوص باید صبور بود.

فوتبال همین است. من از چند بازیکن تازه و جوان استفاده کردم. لازانا را به میدان فرستادم زیرا او شبیه به ایموبیله و در بازی هوایی بسیار توانمند است. ما به چند سانتی متر بیشتر نیاز داشتیم!

-

لازانا در یک ضربه کرنر تاثیر بسیاری خوبی روی توپ گذاشت تا بیراگی در موقعیت مناسب تک گل سه امتیازی آتزوری را به ارمغان آورد. با این حساب ایتالیا با 4 امتیاز و دو امتیاز کمتر نسبت به پرتغال در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.

برچسب‌ها: ایتالیا مانچینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

52 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/07/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi