خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار افغانستان
اتحاد افغانستان
13
2,197

گزینش مربی تازه برای تیم ملی امید

گزینش مربی تازه برای تیم ملی امید
فدراسیون فوتبال افغانستان مجتبی فیض بازیکن سابق تیم ملی و مربی تیم شاهین آسمایی را برای تیم ملی امید برگزید، مجتبی فیض از جمله مربیان که سابقه مربیگری با تیم ملی 17 سال و تیم شاهین آسمایی را در کارنامه اش دارد.
تیم ملی امید در کنار تیم ملی کشور در جهت رشد بازیکنان داخلی ایجاد شده است و استعداد های نهان که تاهنوز فرصت نیافته اند استعداد های شان را نمایان کنند در آن بازی خواهند کرد.
قابل تذکر است که در جلسه معرفی اعضای جدید که از سوی فدراسیون با حضور کمیته ها برگزار شده بود مسوول تازه کمیته جوانان وحیدالله واحدی در یک رقابت آزاد توانست این پست را از آن خود کند و هم چنان احسان الله شیرزاد و حمید الله مسعودی به عنوان مربی و کمک مربی تیم ملی 17 سال تعین گردیدند. آقای خالد دلاور که فبلاً مسوولیت کمیته جوانان را به عهده داشت مسوولیت کمیته حکمان به وی سپرده شد.

برچسب‌ها: تیم ملی امید افغانستان فوتبال افغانستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

358 مادرید ای اف1397/07/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi