خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

مصدومیت شدید عصای دست کی روش را عصا به دست کرد!

مصدومیت شدید عصای دست کی روش را عصا به دست کرد!
این مدافع میانی ۲۶ ساله بعد از بازی برای تیم ملی ایران در دیدار تدارکاتی اخیر برابر ازبکستان، دو بازی برای تیم اوپن بلژیک انجام داد ولی به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در مسابقه جام حذفی برابر توبیز به میدان برود.

پورعلی‌گنجی در هفته نهم ژوپیر لیگ به ترکیب اوپن بازگشت و در جریان برتری ۳ بر یک تیمش مقابل کورتریک موفق شد نخستین گل خود در باشگاه جدیدش را به ثمر رساند ولی پس از این مسابقه، در تمرینات دچار مصدومیت شد تا دیدار با آنتورپ را از دست داده و با آسیب دیدگی به اردوی تیم ملی ایران اضافه شود.

او بعد از پنج روز حضور در مرکز پک و انجام تمرینات انفرادی زیر نظر کادر پزشکی، روز گذشته با اوضاع عجیبی به تمرین تیم ملی آمد؛ پورعلی‌گنجی که با مصدومیت به تهران آمده بود، دیروز دست به عصا به ورزشگاه آزادی آمد و روی نیمکت نشست تا مشخص شود احتمالا وضعیت مصدومیت او جدی است.

حالا پورعلی‌گنجی بعد از چهار سال شرایط متفاوتی سپری می‌کند و اگر آسیب دیدگی او جدی باشد، شاید برخلاف ۲۰۱۵ فرصت خودنمایی در جام ملت‌های آسیا را پیدا نکند یا از طرف دیگر جایگاه‌اش در تیم ملی را از دست دهد، چراکه رقبای آماده‌ای مثل سید مجید حسینی، پژمان منتظری، خانزاده و … را دارد.

برچسب‌ها: فوتبال ایران تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

129 دریاچه1397/07/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi