خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,026

ستاره PSG؛ یک قدم نزدیک تر به بارسلونا

ستاره PSG؛ یک قدم نزدیک تر به بارسلونا
به نظر می رسد آدرین رابیو تصمیم نهایی خود برای انتقال به بارسلونا را گرفته است.

بارسلونا در تابستان سال 2018 هم به شدت تلاش کرد تا مقدمات انتقال آدرین رابیو به نوکمپ را فراهم کند اما اگرچه تنها یک سال از قرارداد او باقی مانده بود، مدیران پاری سن ژرمن به این امید که بتوانند وی را راضی به تمدید قرارداد کنند اجازه این انتقال را ندادند و رابیو در پاریس ماندنی شد.

رابیو تا به حال 4 بار پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه پاری سن ژرمن را رد کرده و انگار تصمیم خود را مبنی بر جدایی گرفته است. رابیو حقوقی سالانه 10 میلیون یورو را طلب کرده و با توجه به انجام تحقیقات مالی یوفا از باشگاه فرانسوی، آنها در حال حاضر نمی توانند چنین رقمی را پرداخت کنند.

از ابتدای ژانویه سال 2019 و حدود 3 ماه دیگر، از نظر قانونی باشگاه بارسلونا قادر به مذاکره با آدرین رابیو و حتی بستن قرارداد با او خواهد بود و شواهد حاکی از آن است که هافبک فرانسوی تصمیم خود برای مهاجرت به نوکمپ را گرفته است.

برچسب‌ها: بارسلونا پاریس سنت ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

69 عشق به توان 21397/07/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi