خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

دست رد مالکان لیورپول به سینه اماراتی ها

دست رد مالکان لیورپول به سینه اماراتی ها
سایت دیلی میل در گزارشی که اخیراً منتشر شد، نوشت که پسر عموی شیخ منصور مالک باشگاه منچسترسیتی، قصد خرید باشگاه لیورپول را داشته که مالکان فعلی باشگاه این پیشنهاد را رد کردند.

در این گزارش آمده است که شیخ خالد بن زاید النهیان، شاهزاده اماراتی در اواخر سال ۲۰۱۷ به مالکیت باشگاه لیورپول نزدیک شد. پیشنهاد ۲ میلیارد پوندی پسر عموی مالک سیتی می‌توانست رکورد خرید یک باشگاه را در تاریخ بشکند. خالد یکی از ثروتمندترین بازرگانان خاورمیانه است.

شرکت آمریکایی FSG باشگاه لیورپول را در سال ۲۰۱۰ با مبلغ ۲۸۰ میلیون پوند خریداری کرد. این در حالی است که شیخ منصور در سال ۲۰۰۸، باشگاه منچسترسیتی را به مبلغ ۲۱۰ میلیون پوند خرید. لیورپول فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و این فصل مبلغ ۱۷۰ میلیون پوند برای رقابت با سیتی در راه کسب مقام قهرمانی انگلیس خرج کرد.

لیورپول در بیانیه‌ای اعلام کرد: شرکت FSG همیشه شفاف و ثابت قدم بوده است. باشگاه به فروش نمی‌رسد. آنچه که مالکیت باشگاه به صورت شفاف بیان کرد، این است که تحت شرایط و ضوابط مناسب از سرمایه‌گذاری‌های جزئی حمایت می‌کند. اگر چنین مشارکتی سبب افزایش منافع تجاری باشگاه در بازارهای مشخصی باشد، در راستای توسعه و رشد باشگاه و تیم لیورپول باشد، از آن حمایت می‌کنیم.

برچسب‌ها: لیورپول اماراتی ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

48 پاسارگاد چاهورز1397/06/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi