خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,385

احتمال حضور جهانبخش مقابل لیورپول

احتمال حضور جهانبخش مقابل لیورپول
انگلیس، شنبه هفته آینده (۳ شهریور) تیم‌های لیورپول و برایتون آلبیونباید در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم بروند و به احتمال زیاد، علیرضا جهانبخش، هافبک ملی پوش ایرانی مرغ‌های دریایی (لقب برایتون) از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت.

برایتون در چارچوب هفته نخست و در حضور ۲۰ دقیقه‌ای جهانبخش مقابل واتفورد متحمل شکست ۲ بر صفر شد، اما در هفته دوم شیاطین سرخ (لقب تیم منچستریونایتد) را با ۳ گل بردند تا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف لک لک‌های آنفیلد بروند.

جهانبخش در دیدار با شاگردان مورینیو ۹۰ دقیقه روی نیمکت حضور داشت، اما سپس برای کسب آمادگی بیشتر و آماده بودن در شرایط بازی به تیم زیر ۲۳ ساله‌ها رفت و به صورت ثابت مقابل آرسنال بازی کرد.

لیورپول هم با هدایت یورگن کلوپ آلمانی با ۲ پیروزی مقابل وستهام و پالاس ۶ امتیازی است و با تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده دوم قرار دارد.

علیرضا جهانبخش در گفتگو با سایت باشگاه برایتون درباره بازی با لیورپول می‌گوید: به دلیل پیروزی روز یکشنبه (بازی با منچستریونایتد) با اعتماد به نفس قابل قبولی به مصاف لیورپول می‌رویم. هرچند من در تیم برنده هفته گذشته در برابر منچستر یونایتد نبودم، اما بازیکنان عملکرد خوبی در خانه داشتند و به پیروزی رسیدند. در این هفته باز هم یک بازی سخت و بزرگ در پیش رو داریم، اما برای کسب برد به زمین می‌رویم.

او افزود: هدف ما پیروزی است در بازی روز شنبه (تقابل با لیورپول) هم همین رویکرد را خواهیم داشت.

دیدار تیم‌های لیورپول و برایتون، شنبه ۳ شهریور از ساعت ۲۱ در آنفیلد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: لیورپول جهانبخش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

96 پاسارگاد چاهورز1397/06/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi