خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

اقدام جالب بایرن مونیخ برای حفظ لواندوفسکی

اقدام جالب بایرن مونیخ برای حفظ لواندوفسکی
هوینس از ملاقات با زاهاوی سرباز زده است.

به گزارش وبسایت نود، نام لواندوفسکی بارها در تابستان به خروج از بایرن مونیخ و انتقال به رئال مادرید لینک شد، این ستاره لهستانی که خود نیز مایل به ترک مونیخ و حضور در مادرید بود، برای راحت کردن روند انتقالش مدیربرنامه خود را هم عوض کرد و پینی زاهاوی معروف را استخدام کرد، کسی که اخیراً در انتقال نیمار به پاریس هم نقش داشت.

اما بایرن مونیخ که سخت به دنبال حفظ مهاجم گلزن خود بود و حتی اعلام کرده بود با ۱۵۰ میلیون یورو هم او را نمی فروشد، برای حفظ این بازیکن اقدام جالبی انجام داد. طبق گفته هوینس، آن ها برای ان که حتی یک شانس هم به زاهاوی ندهند تا او کارش را انجام دهد، از ملاقات مستقیم با این مدیربرنامه خودداری کردند. هوینس چنین می گوید:

تنها چیزی که روی آن نمی توانیم کنترلی داشته باشیم، مدیربرنامه ها هستند. اما هیچ فرصتی به مدیربرنامه لواندوفسکی ندادیم تا با ما ملاقات کند. او ۴-۵ بار تلاش کرد تا قرار ملاقاتی را ترتیب دهد ولی هر بار خودداری کردم و گفتم تنها دوم سپتامبر ساعت ۱۴،۳۰ فرصت دارم، زمانی که پنجره نقل و انتقالات بسته شده و خیال مان راحت شده است.

هوینس همچنین ابراز امیدواری کرد که لواندوفسکی با این مدیربرنامه قطع همکاری کند. البته مهاجم لهستانی بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۰ با زاهاوی قرارداد بسته است.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ لواندوفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

211 Bαrceloɴα1397/05/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi