خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,721

پارس جنوبی جم 1-0 استقلال تهران؛ جم، شهرِ کابوس‌وار استقلال

پارس جنوبی جم 1-0 استقلال تهران؛ جم، شهرِ کابوس‌وار استقلال
تارتار بازی حساس هفته را از شفر برد.

دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال از ساعت 20:30 دقیقه به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 پارس جنوبی جم به پایان رسید.

هفته چهارم لیگ برتر ایران
پارس جنوبی جم 1-0 استقلال تهران
جم-ورزشگاه تختی
پنجشنبه 25 مرداد 1397 ساعت 20:30
داوران: حسین زرگر – آرمان اسعدی – علی دودانگه – امیر عرب براقی
گل: آرمین سهرابیان (گل به خودی) دقیقه 12
کارت زرد: دانشگر و کریمی برای استقلال و صالحی، نوری، لطفی و نورمحمدی برای پارس جنوبی

ترکیب دو تیم
استقلال:

سید مهدی رحمتی، میلاد زکی پور، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، فرشاد محمدی مهر، علی کریمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی، روح‌الله‌ باقری
پارس جنوبی جم:

احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، محمد ستاری، سعید محمدی فر، حسین پورامینی، میثم نقی زاده، امیر میربزرگی، روح الله سیف اللهی، عماد میرجوان و ابراهیم صالحی

گزارش بازی
نیمه اول این بازی با برتری محسوس پارس جنوبی جم همراه بود. پرس شدید جمی ها توپ و میدان را به آنها داد و استقلال در این نیمه نتوانست کار خاصی از خود به نمایش بگذارد. در این نیمه پارس جنوبی جم عملکرد به مراتب بهتری از خود نشان داد و در دقیقه 12 نیز اولین گل بازی به سود آنها به ثمر رسید.

استقلال که از نبود فرشید باقری رنج می برد نتوانست موقعیت های زیادی را ایجاد کند و در چند صحنه از دو جناح خطرناک ظاهر شد همچون دقیقه 41 که سانتر خطرناک زکی پور با واکنش گوهری، گلر پارس جنوبی جم همراه بود.

در آن سوی میدان نیز پارس جنوبی با اینکه توپ را بیشتر در اختیار داشت اما غیر از صحنه گل موقعیت خیلی خطرناکی را نتوانست روی دروازه استقلال ایجاد کند.

دو تیم نیمه اول را با همان نتیجه 1 بر 0 به پایان رساندند.
بازی در نیمه دوم با دو تعویض برای استقلال همراه بود. همام طارق، بازیکن عراقی جدید استقلال و رضا آذری بازیکن جوان این تیم به جای زکی پور و روح الله باقری وارد میدان شدند و این دو تعویض باعث شد که استقلال نیمه دوم را هجومی تر آغاز کند. حملات متعدد استقلال و کرنر هایی که برای این تیم گرفته شد فرصت خوبی بود تا برای آنها گلی به همراه داشته باشد اما مدافعان و گلر پارس جنوبی اجازه چنین کاری به بازیکنان استقلال ندادند.

در دقیقه 54 روح الله سیف اللهی با فراری تند و تیز و پاسی فوق العاده ابراهیم صالحی را صاحب موقیت کرد که کنترل بد توپ توسط او توپ را به سیدمهدی رحمتی رساند.

دقایقی بعد شوت محکم محمدی مهر خطرناک از کنار دروازه پارس جنوبی به بیرون رفت.

در دقیقه 62 پاس فوق العاده فرشید اسماعیلی به محوطه جریمه پارس جنوبی یک موقعیت عالی برای وریا غفوری ساخت اما شوت این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه 73 استقلال روی یک کرنر صاحب موقعیت شد که پژمان منتظری با یک ضربه قیچی برگردان توپ را به سمت دروازه پارس جنوبی زد که توپش با دخالت علی کریمی با اوت رفت.

در ادامه استقلال به حملات خود ادامه داد و پارس جنوبی جم نیز به دنبال استفاده از ضد حملات بود که هیچ کدام موفق نشدند.

در دقیقه 89 روح الله سیف اللهی وارد محوطه جریمه استقلال شد و شوت او از زاویه بسته به شکلی خطرناک از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

در دقیقه 94 ارمین سهرابیان با یک ضربه سر می توانست دروازه پارس جنوبی را باز کند اما توپ او به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در آخرین دقیقه بازی یک خطا پشت محوطه جریمه پارس جنوبی جم برای استقلال گرفته شد و یک ضربه آزاد نصیب این تیم شد که مارکوس نیومایر پشت توپ ایستاد و توپش به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت تا بازی با همان نتیجه 1 بر 0 به سود پارس جنوبی جم به پایان برسد. با این نتیجه استقلال 5 امتیازی ماند و پارس جنوبی 7 امتیازی شد.

برچسب‌ها: استقلال پارس جنوبی جم لیگ خلیج فارس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

166 بایر‌ لورکوزن1397/05/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi