خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

ترکیب استقلال برابر پارس جنوبی اعلام شد

ترکیب استقلال برابر پارس جنوبی اعلام شد
وینفرد شفر و شاگردان او روز پنجشنبه چهارمین دیدار خود در لیگ برتر را برابر پارس جنوبی در شهر جم برگزار خواهند کرد و به مصاف تیم تحت هدایت تارتار خواهند رفت.
مهدی رحمتی برای ثبت سومین کلین شیت در این دیدار کاپیتان استقلال خواهد بود و زوج منتظری و سهرابیان مدافعان مرکزی استقلال هستند. محمدی مهر در بازگشت به ورزشگاه تیم سابق خود دفاع راست آبی ها خواهد بود و زکی پور در سمت چپ دفاع قرار می گیرد.

زوج علی کریمی در این دیدار محمد دانشگر است تا ترکیب خط میانی آبی ها شاهد یک تغییر اجباری برای این دیدار حساس باشد و دانشگر در پست غیر تخصصی خود به میدان برود. فرشید اسماعیلی ستاره هفته سوم استقلال نیز در این دیدار در پست شماره 10 به میدان می رود و وریا غفوری و مرتضی تبریزی در دو سمت راست و چپ یک خط عقب تر از روح الله باقری قرار می گیرند.

استقلال در این دیدار طارق همام، خسرو حیدری، گرو و نویمایر را نیز روی نیمکت خواهد داشت تا در صورت لزوم به آبی ها کمک کنند.

به این ترتیب ترکیب استقلال عبارت است از:

سیدمهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، علی کریمی، محمد‌دانشگر، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی و روح الله باقری

برچسب‌ها: استقلال استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

81 Fcss1397/05/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi