خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,178

برانکو: اول قرارداد کارمندان سازمان لیگ منتشر شود!

برانکو: اول قرارداد کارمندان سازمان لیگ منتشر شود!
برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی راجع به انتشار قراردادها توسط سازمان لیگ، مخالفت کرد و گفت اول میزان حقوق افشا کنندگان باید منتشر شود!

پس از ناکامی سازمان لیگ در افشای قرارداد حقیقی بازیکنان و مربیان لیگ، انتشار مبلغ قراردادها برای چند فصل انجام نپذیرفت اما حالا شنیده می شود سازمان لیگ بار دیگر قصد دارد چنین کاری را انجام دهد. همان چند فصل پیش نیز انتشار قرارداد توسط این سازمان با مخالفت گسترده اهالی فوتبال روبرو بود و حالا بار دیگر این مخالفت ها تکرار شده اند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به انتشار قرارداد بازیکنان و مربیان حاضر در لیگ گفت: مخالف انتشار قرارداد‌ها از سوی سازمان لیگ فوتبال هستم و این موضوع شخصی است و ابتدا میزان قرارداد خودشان را منتشر کنند بعد بگویند بازیکنان و مربیان چه قراردادی منعقد کرده اند.

باتوجه به آپشن های مختلف در قراردادها و همچنین هدیه های مختلف خارج از عرف، شاید افشای میزان قراردادها کمکی به شفاف سازی در فوتبال ایران نکند و حتی در فوتبال روز اروپا نیز چنین اتفاقی از سوی نهادهای رسمی تصمیم گیرنده فوتبال صورت نمی گیرد.

برچسب‌ها: برانکو برانکو ایوانکویچ پرسپولیس پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

283 دشک سازان1397/06/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi