خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,028

پاسخ منفی لوکاس هرناندز به پیشنهاد رسمی رئال مادرید

پاسخ منفی لوکاس هرناندز به پیشنهاد رسمی رئال مادرید
پرز حاضر بوده 80 میلیون یورو بند آزادسازی لوکاس را هم بپردازد.

لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی اتلتیکو مادرید به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ منفی داده است.

لوکاس هرناندز که به گفته سیمئونه خیلی زود به یکی از بهترین مدافعان دنیا تبدیل خواهد شد - اگر اکنون نباشد - یکی از محصولات آکادمی اتلتیکو مادرید است. او و برادرش، تئو هر دو رده‌های سنی اتلتیکو را پشت سر گذاشتند. تئو تصمیم گرفت راهی آلاوز و سپس رئال مادرید شود اما لوکاس ترجیح داد در این تیم بماند و برای کسب جایگاهش بجنگد. او حالا یکی از ارکان خط دفاعی تیم است. بازیکنی که هم در پست مدافع میانی عملکردی فوق العاده دارد هم در پست دفاع چپ. او در ترکیب فرانسه در جام جهانی هم در همین پست بازی کرد و از بهترین‌های جام بود.

لوکاس می‌توانست بمب نقل و انتقالاتی تابستان لالیگا باشد. رئال پس از جذب تئو، راه را برای خرید بازیکنان تیم همشهری باز می‌دید و این بار دست روی برادر تئو گذاشت. فلورنتینو پرز رسما ابراز تمایل کرده تا بند آزادسازی 80 میلیون یورویی لوکاس هرناندز را پرداخت کند اما با پاسخ منفی این بازیکن رو به رو شده است. در واقع اگر لوکاس موافقت می‌کرد، کاری از دست اتلتیکو هم ساخته نبود و این انتقال بی هیچ مانعی رخ می‌داد.

به گفته این منبع موثق، پرز به هیچ عنوان از عملکرد و نگرش تئو راضی نیست و حتی تابستان سال قبل هم بیشتر مایل بود لوکاس را به خدمت بگیرد اما این بازیکن همیشه به اتلتی وفادار بوده است. لوکاس حالا قراردادش را هم تا سال 2024 تمدید کرده و مشخصا قصد دارد فوتبالش را در اتلتیکو مادرید ادامه دهد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید رئال مادرید لوکاس هرناندز پیشنهاد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

344 پرسپولیس‌‌‌1397/06/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi