خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,299

جواد خیابانی در بیمارستان بستری شد

جواد خیابانی در بیمارستان بستری شد
به گزارش" ورزش سه" متاسفانه جواد خیابانی مجری و گزارشگر فوتبال تلویزیون به دلیل مشکلی که برایش پیش آمده برای مداوا به بیمارستان رفت. او شب گذشته به دلیل زمین خوردن دچار آسیب دیدگی و مشکل می شود و به همین دلیل برای مداوا به بیمارستان می رود. آنطور که خود او گفته باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و این به آن معنا است که چند برنامه ای که باید اجرا کند را نمی تواند انجام بدهد.

خیابانی در این رابطه گفت:« دیشب بدجوری زمین افتادم و دیگر نتوانستم برخیزم.» او افزود:« متاسفانه از امشب در برنامه مجله آسیایی شبکه ورزش نیستم.» جواد خیابانی قرار بود که دیدار سوپر کاپ اروپا میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را هم گزارش کند:«بله این بازی را هم نمی توانم گزارش کنم.باید به بیمارستان بروم تا آن جا جراحی شوم و تحت مداوا قرار بگیرم.»

گزارشگر قدیمی فوتبال ایران در ادامه گفت:« برای همه همکارانم در شبکه ورزش و شبکه سه آرزوی موفقیت دارم. دلم می خواهد سازمان(صدا و سیما) بهترین برنامه ها را داشته باشد.» او همچنین درباره مراحل درمانی اش گفت:« عمل جراحی سختی دارم و شاید در حین عمل از دنیا بروم. مردم ایران حلالم کنند و مرا ببخشند که سال ها است آزارشان داده ام. ببخشند که نتوانسته ام کمکشان کنم.»

جواد خیابانی گزارشگر و مجری پراحساس فوتبال ایران است که با گزارش های بازی های خاطره انگیزی چون بازی ایران استرالیا و ایران و آمریکا نامش در تاریخ فوتبال ایران ثبت شده است. او در زلزله کرمانشاه نیز یکی از فعال ترین چهره ها بود و زمان زیادی را صرف کمک به مردم زلزله زد کرد. سایت"ورزش سه" برای این گزارشگر و مجری پراحساس و مهربان آرزوی سلامت دارد و امیدواراست تا هرچه زودتر بتواند بازهم با گزارش های جذابش به عرصه گزارشگری و اجرا بازگردد.

برچسب‌ها: جواد خیابانی گزارشگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

384 Fc Lionel Messi1397/05/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi