خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,757

اسکارونی، رئیس میلان: به ما فرصت دهید تا نتیجه‌اش را ببینید

اسکارونی، رئیس میلان: به ما فرصت دهید تا نتیجه‌اش را ببینید
اسکارونی تایید کرد الیوت می خواهد مشکل ورزشگاه اختصاصی روسونری را حل کند.

پائولو اسکارونی، رئیس باشگاه میلان در مصاحبه ای که با نشریه لا استامپا انجام داده است، به برنامه الیوت برای به اوج رساندن روسونری اشاره کرد و گفت:

از سال 2010 به این طرف، هیچ نماینده ای از ایتالیا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده است و سال قبل دیگر فاجعه بود و به جام جهانی صعود نکردیم. این ها دیگر گذشته و حالا تیم های ایتالیایی با پیشرفتی که دارند، می توانند دوباره در مرکز توجهات باشند.
نمی دانم این فصل موفق به کسب قهرمانی می شویم یا نه. زمینه این اتفاق را آماده کرده ایم. بازیکنان باعث می شوند شما پیروز شوید ولی این باشگاه است که جام ها را می برد. برای باشگاه داری مدل های مختلفی وجود دارد. بارسلونا و رئال مادرید دو باشگاه محبوبی هستند که سهام داران تمایل به سرمایه گذاری دارند.
هواداران بایرن مونیخ 73 درصد سهام این باشگاه را در اختیار دارند و آئودی، آلیانتز و آدیداس 9 درصد سهام را از آن خود کرده اند. همچنین در برخی مدل های دیگر تاجرانی بزرگ وجود دارند؛ مثل الیوت. به ما چند سال فرصت دهید و نتیجه اش را خواهید دید. شکست برابر رئال مادرید؟ نه اصلا عصبانی نیستم. این آزمون خوبی برای ما بود.
به دنبال استخدام یک نایب رئیس هستیم. هنوز شخص خاصی مطرح نشده است. باید بگویم ساخت یک استادیوم برای میلان، برای الیوت یک اولویت محسوب می شود

برچسب‌ها: پائولو اسکارونی آ ث میلان موسسه الیوت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

176 Foolad F.c1397/05/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi