خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,028

اوبلاک در آستانه تمدید قرارداد با اتلتیکو مادرید

اوبلاک در آستانه تمدید قرارداد با اتلتیکو مادرید
یان اوبلاک، گلر اسلوونیایی اتلتیکو مادرید در یک ماه گذشته پیشنهادات مختلفی را رد کرد تا نشان دهد کاملا به اتلتیکو متعهد است.

آخرین پیشنهاد او از چلسی بود. آبی ها که کورتوا را از دست رفته می دیدند، در پی یافتن بهترین جانشین برای او بودند و قصد داشتند با پرداخت 100 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد اوبلاک، او را به خدمت بگیرند اما گلر اسلوونیایی با پیشنهاد چلسی مخالفت کرد و به همین دلیل این کپا، سنگربان بیلبائو بود که راهی استمفورد بریج شد.

در همین رابطه امروز نشریه تایمز ادعا کرد که دلیل اصلی رد پیشنهاد چلسی از سوی اوبلاک، قولی بود که مسئولان اتلتیکو به وی داده بودند. گویا قرار است به زودی قراردادی جدید به اوبلاک پیشنهاد شود که در آن رقم دستمزد او به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

دلیل مهم دیگر حضور اتلتیکو در لیگ قهرمانان و پروژه مهم این باشگاه برای کسب عنوان قهرمانی در ورزشگاه اختصاصی(واندامتروپولیتانو) است در حالی که چلسی فصل جاری در لیگ اروپا حاضر خواهد بود.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید لالیگا اوبلاک چلسی فوتبال دروازه بان گلر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

958 پرسپولیس‌‌‌1397/05/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi