خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,028

گران ترین اتلتیکوی تاریخ و رویای فتح سه گانه

گران ترین اتلتیکوی تاریخ و رویای فتح سه گانه
اتلتیکومادرید با حضور بازیکنانی همچون آنتوان گریزمان، لمار و سائول نیگس، گران‌ترین تیم تاریخ خود را در فصل ۱۹ ــ ۲۰۱۸ خواهد داشت.

اتلتیکومادرید تیمی برای این فصل ساخته است که می‌تواند به فتح جام‌ها امیدوار باشد. قرمز و سفید پوشان توانستند ستاره‌های خود یعنی آنتوان گریزمان و یان اوبلاک را حفظ و علاوه بر این بازیکنان خوبی را در فصل نقل‌ و انتقالات جذب کنند. همچنین فرصت دارند با بازیکنان دیگری قرارداد امضا کنند.

دیگو سیمئونه توانست بازیکنان مورد نظر خود را حفظ کند. گریزمان یکی از آنهاست که به بارسلونا پاسخ رد داد. سرمربی آرژانتینی همچنین باعث شد برخی از بازیکنان سرشناس به این تیم بپیوندند. یکی از آنها گلسون مارتینس بود. او در مراسم معارفه‌اش گفت‌: پیام سیمئونه برای من خیلی اهمیت داشت. او به من گفت‌ که برای تیمش مهم هستم. به همین خاطر با اتلتیکومادرید قرارداد امضا کردم.

از طرفی قرمز و سفید پوشان پس از جدایی لوسیانو ویتو و جدایی کوین گامیرو ( که به زودی اتفاق خواهد افتاد) با نیکولا کالینیچ قرارداد امضاکردند که در خط حمله بازی خواهد کرد.

اکنون بر اساس سایت ترانسفرمارکت، تیم مادریدی ۸۰۷ میلیون یورو ارزش دارد. یعنی اتلتیکو نسبت به فصل گذشته ۳۰۰ میلیون ارزشمندتر شده است. این رقم در فصل ۱۸ ــ ۲۰۱۷ به ۵۰۹ میلیون یورو می‌رسید. حضور دیگو کاستا و ویتولو در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی این رقم را افزایش داد اما جدایی مویا، آئوگوستو فرناندس، یانیک کاراسکو و نیکولاس گایتان دوباره همه چیز را برابر کرد.

روخی بلانکو در فصلی که توانست فاتح لالیگا شود (۱۴ ــ ۲۰۱۳) و به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد تنها ۲۲۴ میلیون یورو ارزش داشت.

اتلتیکومادرید برای فصل جدید ۶ بازیکن را به تیم خود ‌اضافه کرد و قطعا به فینال لیگ قهرمانان اروپا توجه خاصی خواهد داشت چون این بازی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار می‌شود. شاگردان سیمئونه می‌توانند جام قهرمانی را در ورزشگاه خود بالای سر ببرند.

لمار، رودیگو، مارتینس، کالینیچ ، آریاس و آدان به این تیم پیوستند و گابی، فرناندو تورس، ورنر و ورسالیکو از اتلتیکومادرید جدا شدند که باید نام گامیرو و ویتو را نیز به آن ‌اضافه کرد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید سه گانه گران ترین تاریخ لالیگا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

104 پرسپولیس‌‌‌1397/05/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi