خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,755

مالدینی:پرز به من گفت می خواهد میلان دوباره به اوج برگردد

مالدینی:پرز به من گفت می خواهد میلان دوباره به اوج برگردد
مالدینی در مراسم معارفه رینا و استرینیچ، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

پائولو مالدینی، اسطوره و مدیر فنی میلان، امروز در مراسم معارفه رینا و استرینیچ شرکت داشت. وی در بخشی از صحبت های خود، اظهار داشت:

احساساتم در بازگشت به میلانلو خاص بود. جادوی این مکان همچنان باقی مانده است. گاهی اوقات سر خواهم زد و امیدوارم دوباره پیروزی های گذشته را تکرار کنیم. به قول لئو، کمی زمان خواهد برد. تیم جوانان و بعضی بازیکنان جوان را می شناسم. احترام فوق العاده ای برای من و لئوناردو قائل هستند. امیدوارم آن ها داستان ما را تکرار کنند. رومانیولی با وجود جوان بودن، باتجربه است. از خط دفاعی خود راضی هستیم. نیازی نیست به بچه ها فرق بین لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را توضیح دهیم. گتوزو تیم را به خوبی می شناسد.
فردا به برنابئو خواهیم رفت. این حس را می شناسم، چون چندین بار در جام سانتیاگو برنابئو شرکت کرده ایم. اخیرا با فلورنتینو پرز صحبت کرده ام. او به من گفته است می خواهد میلان به اوج برگردد. او ما را رقیب بزرگی می داند. بونوچی؟ سال گذشته نبودم، پس صحبت در این مورد سخت خواهد بود.

برچسب‌ها: پائولو مالدینی آ ث میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

143 Foolad F.c1397/05/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi