خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

عنکبوتی در دروازه دورتموند

عنکبوتی در دروازه دورتموند
کانون هواداران ایرانی بروسیا دورتموند- به نقل از فوتبال آرنا گزارش میکند که انتظار غیر منتظره ای در فصل جدید بوندسلیگا. باید منتظر ماند و دید چه کسی می تواند همه را در طول فصل ۲۰۱۸/۱۹ با حرکات خود شگفت زده کند!

نام: ماروین هیتس
پست: دروازه‌بان
انگیزه: انتخاب به عنوان سنگربان اول زرد و مشکی ها
بوروسیا دورتموند در فصل بعد به یک وجه متمایز از سوی سوئیسی ها خواهد رسید. لوسین فاوره در فصل جدید از هموطنان خود مثل اکانجی، بورکی ، و هیتس که تازه به آنها ملحق شده استفاده خواهد کرد. ماروین هیتس دروازه بان آوگسبورگ رقیب باشگاه زرد و مشکی ها، با پایان قراردادش با این باشگاه، به بروسیا دورتموند پیوست تا جایگزین رومن وایدنفلر شود.

وایدنفلر کاپیتان افسانه ای آنها پس از چند فصل موفق تصمیم به بازنشستگی گرفت. با این حال، انتظار نمی رود هیتس نقش مشابهی داشته باشد و هیتس میتواند هموطن خود را برای شروع فصل به چالش بکشد تا یکی از این دو در درون دروازه بیایستند.
اگرچه بورکی در کنار نظم و انظباطی که دارد در تیم ملی سوئیس در سطح بین المللی بازی میکند، اما هیتس در بوندسلیگا ستاره ای شناخته شده است. اگر آگزبورگ از زمان پیشرفت خود در سال ۲۰۱۱ توانسته است روند و ثبات خود را در رده متوسط ​​لیگ قرار دهد بدون نیاز به نگرانی بیش از حد در مورد مسابقات و خط حمله رقبای خود ، به علت حضور موفق و جدی هیتس سنگربان این تیم بوده است.
اگرچه بورکی جوانتر از هیتس است، هردوی آنها جزوی از ۱۰۰ ستاره بوندسلیگا هستند.که به معنی مقایسه آماری مفید از کسی که در کدام بخش برتر است. در حالی که بورکی گلهای کمتری را در طول حرفه خود (۱۵۳ از ۲۰۷) خورده است، هیتس دارای میزان موفقیت بالاتری است، او عکس العمل های بهتری در مواجه با ضرباتی که به سمت دروازه اش آمده داشته تعداد کلین شیت بیشتر. (۷۴٫۱ درصد به ۴۱٫۳ درصد) و در شروع های مجدد و پاس های بلند از مقابل دروازه اش در پیدا کردن هم تیمی های خود عملکرد بهتری داشته است. پس بنابراین مربی آنها لوسین فاوره در هیچ پستی انتخابی آسانتر و بهتر ازاین پست ندارد واحتمالا در این پست او را انتخاب خواهد کرد.

برچسب‌ها: هیتز دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

196 Bor Dortmund 091397/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi