خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

کاگاوا مورد علاقه باشگاهی در اروپا

کاگاوا مورد علاقه باشگاهی در اروپا
کانون هواداران ایرانی باشگاه بروسیا دورتموند – رسانه آلمانی “Westline” می نویسد که آیا انتقال بعدی باشگاه بروسیا دورتموند در راه است؟ شینجی کاگاوا در آینده میتواند فوتبال خود را در ترکیه ادامه دهد. بازیکن ژاپنی محبوب هواداران، کاندیدای ملحق شدن به باشگاه بشیکتاش استانبول است.

کادر تیم باشگاه بروسیا دورتموند با وجود ترک شورله، همچنان در تعداد است. قرار است تا پایان فصل نقل و انتقالات، چند بازیکن یا فروخته شده و یا قرض داده شوند. و ظاهرا شینجی کاگاوا یکی از این کاندیدهای انتقالات است.

بازیکن ملی پوش ژاپنی که تازه از تعطیلات جام جهانی بازگشته است، ظاهرا در لیست خرید باشگاه بشیکتاش استانبول قرار دارد. باشگاه ترکی بشیکتاش در حال جستجوی یک بازیکن بازیساز است و به نظر میرسد که کاگاوا توجه آنها را جلب کرده است.

این خبر توسط رسانه “LigaTv” امروز منتشر شد. کاگاوا با باشگاه زردپوشان تا سال ۲۰۲۰ قرارداد دارد. او در فصل پیش بدلیل مصدومیت، تنها ۲۷ بازی انجام داد که توانست ۶ گل بزند و پایه گذاری ۷ گل دیگر را انجام دهد.

برچسب‌ها: دورتموند کاگاوا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

87 Bor Dortmund 091397/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi