خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

گوتسه و سیستم جدید در دورتموند

گوتسه و سیستم جدید در دورتموند
کانون هواداران ایرانی بروسیا دورتموند- به گزارش سایت ۹۰min ماریو گوتسه تغییر جدیدی در بوروسیا دورتموند را به ثبت رسانده است. لوسیان فاوره سرمربی جدید او بود و بازی BVB از زمان حضور این مربی سوئیسی در ابتدای ماه جولای دارای تغییراتی بوده است.

دورتموند بیش از ۹۰ دقیقه در چهار بازی پیش فصل خود در تابستان امسال تحت نظر سرمربی سابق هرتا برلین شکست نخورده است. او در تیم های سابق خود گلاد باخ و نیس نقش موثری داشته است و دراین تور پیش فصل گوتسه را احیا کرده است
“رویکرد او[فاوره] این است که بهترین را انتخاب کند واین عالیست” این مسأله را گوتسه بعد از بازی برابر بنفیکا گفت. زرد و مشکی ها نهایتا در ضربات پنالتی این بازی را ۴_۳ باختند. گوتسه در ادامه گفت:

“مهم است که ما با این سیستم احساس خوشحالی می کنیم و ما همین را انجام می دهیم. من واقعا به دنبال آینده هستم و منتظری بازی بعدی هستم. ”

گوتسه دلیلی دارد که هیجان زده شود. فاوره فعلا فرم ۴-۱-۴-۱تهاجمی را ترجیح می دهد این بازیکن ۲۶ ساله بازی را به نحوی شروع میکند که به سختی دربازی دیده می شود، اما همگان را در بازی تحت تأثیر قرار می دهد، زیرا او کسی است که گل پیروزی آلمان در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برابر آرژانتین را به ثمر رسانده است.
گوتسه کسی است که بازی ۲۱ جولای برابر منچستر سیتی پنالتی را گل کرد تا پپ گواردیولا را به سختی مجازات کند و انتقام خود را بگیرد و پنج روز بعد دو پاس گل مقابل بنفیکا برای هم تیمی هایش ارسال کرد ولی در نهایت در ضربات پنالتی شکست خوردند. به عنوان نقطه عطف، او پس از بازگشت به BVB از بایرن مونیخ در ماه جولای سال ۲۰۱۶، تنها سه گل و پنج پاس گل را در طول دو فصل گذشته بوندسلیگا را از خود ثبت کرده است.
گوتسه افزود : “من احساس خوبی دارم”. همینطور پس از آنکه جایگاه در تیم ملی آلمان در جام جهانی را از دست داد عزمش را جزم کرده تا برگردد. “من یک دوری و استراحت طولانی داشتم و من از آن برای شارژ دوباره و آماده شدن برای فصل جدید استفاده کرده ام. من نوعی دیگر از فوتبالیستهایی هستم که همیشه تلاش می کند تا بهترین موقعیت را در اختیار شما قرار دهد. “
اگرچه هنوز برای گفتن این مطلب در مورد تفکرات فاوره زود است ولی به نظر می‌رسد در تفکرات فاوره این گوتسه است که در تمام سیستم های او نقش اصلی را بازی میکند. مشکلات سلامتی او – وی در سال ۲۰۱۷ به دلیل اختلال متابولیک برای طی پنج ماه کنار گذاشته شد- یک نکته از گذشته است و او حمایت کامل مربی خود را دارد.
فاوره در مورد گوتسه میگوید:

“ماریو می تواند در موقعیت های مختلف بازی کند. او در پشت مهاجم بازی می کند، در سمت راست، در سمت چپ، هافبک تهاجمی و حتی هافبک دفاعی. در هرکدام از این پست ها بازی کند او قطعا در مسیر درست است.(بهترین نمایش خود را ارائه خواهد داد.) “

برچسب‌ها: دورتموند گوتزه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

140 Bor Dortmund 091397/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi