خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,173

واکنش تند برانکو به بازی کردن سروش رفیعی در ترکیب فولاد برا

واکنش تند برانکو به بازی کردن سروش رفیعی در ترکیب فولاد برا
ورزش 11 - برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار تیمش مقابل فولاد در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: فولادی‌ها هفته قبل یک دربی منطقه‌ای برگزار کردند که این دیدار را بردند. به طور سنتی فولاد همیشه تیم خوبی داشته است. درست است که بعضی از بازیکنان فولاد رفته‌اند، ولی با بازیکنان جدید تقویت شده است. ما در هفته اول بازی خیلی سختی مقابل پدیده داشتیم و خوشحالیم که این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم. ما در هر بازی دل‌مان می‌خواهد به صورت مستمر برد را داشته باشیم.
«سال گذشته هم که فولاد را 2 بر صفر بردیم بازی ساده‌ای نداشتیم»، وی با یادآوری این جمله در واکنش به طرح این موضوع که در اردوی پیش‌فصل تیمش را به خوبی آماده کرده و تنها نگرانی نیمکت تیم پرسپولیس است، گفت: طبیعی است که مشکل داریم، چرا که چهار بازیکن‌مان رفته‌اند. یکی از زیبایی‌های فوتبال‌مان در سال گذشته نیمکت قدرتمندی بود که داشتیم. البته انتظارمان این است که بازی به بازی بهتر شویم. در این بین بازیکنان باتجربه‌مان می‌توانند حامل جو مثبت در تیم شوند، مثل سیدجلال (حسینی)، حسین (ماهینی) و ... .
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: هدف‌مان این است که در تیم تعادل ایجاد کنیم. اینکه هم از منطقه وسط و هم از کناره‌ها حمله کنیم، کار ساده‌ای نیست، اما تلاش‌مان را خواهیم کرد که به این مهم برسیم.وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس فوتبال اقتصادی انجام می‌دهد، آیا این را موضوع قبول دارد، گفت: در فلسفه فوتبال ما همیشه نتیجه مهم است. در بازی‌ بعضی وقت‌ها از پس کاری بر می‌آیید و بعضی وقت‌ها نه. در بازی قبل‌مان پدیده تیم هجومی بود و مقابل ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و طبیعی بود که ما در بعضی از موارد کارمان را نتوانیم به خوبی انجام دهیم، اما فلسفه کار ما هیچ وقت تغییر نخواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره صادر شدن ITC سروش رفیعی و اینکه او مقابل پرسپولیس بازی می‌کند یا نه، گفت: نمی‌دانم که او بازی خواهد کرد یا نه. این را باید از مربی تیم فولاد بپرسید.

برچسب‌ها: پرسپولیس برانکو سروش رفیعی فولاد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 5

365 لرد ایران زمین1397/05/07

Nancy: تیتر زرد

9 مرداد (07:29)


خلیج پارس: از تندیش کل بدنم سوخت آتیش گرفتم باوا

8 مرداد (17:33)


яαумσηɗ: این کجاش تنده

8 مرداد (17:31)


1پرسپولیس تهران: تیتر رو درست بزنید اخه این اصن نظر تندع

8 مرداد (14:31)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi