خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,041

بارسا و هزینه ۳۰۰ میلیونی برای پیدا کردن جانشین ژاوی

بارسا و هزینه ۳۰۰ میلیونی برای پیدا کردن جانشین ژاوی
به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)

آبی اناری ها در این مدت نیز جام برده اند ولی سبک بازی شان دیگر مثل آن دوران نیست. البته این به معنی این نیست که آنها تلاش نکرده اند زیرا بارسا نزدیک به ۲۶۵ میلیون یورو برای خط حمله اش هزینه کرده و تلاش می کند در این تابستان نیز خرید دیگری انجام دهد.

آردا توران، آندره گومس، دنیس سوارز، پائولینیو، فیلیپه کوتینیو و آرتور ملو از بازیکنانی هستند که پس از جدایی ژاوی به جمع آبی اناری ها اضافه شده اند و به جمع سرخیو بوسکتس، اینیستا و راکیتیچ پیوسته اند ولی نتوانسته اند جای خالی اسطوره باشگاه را پر کنند.
پائولینیو و کوتینیو بهترین تلاش خود را برای این کار انجام داده اند ولی در نهایت پائولینیو با پایان فصل به لیگ چین بازگشت. توران و گومز نیز در دیگر سو به هیچ وجه در حد انتظارات ظاهر نشدند و سوارز نیز مدت هاست منتظر فرصت است تا بتواند خودی نشان دهد.آرتور ملو نیز اخیرا از گرمیو به بارسا پیوسته و ششمین خریدی است که تلاش می کند کاتالان ها را به سبک گذشته خود برگرداند، سبکی که همواره فوتبال اروپا را تسخیر می کرد. او به خاطر سبک بازی اش با ژاوی مقایسه می شود، توانایی هایی مثل ایجاد فضا و ... ولی باید دید که آیا در نوکمپ می تواند نمایش های خوبی داشته داشته باشد.اما آرتور تنها بازیکنی نیست که به خط میانی بارسا در این تابستان اضافه خواهد شد.مدیران باشگاه در تلاش هستند که یک هافبک دیگر نیز به این خط میانی اضافه کنند و نام های زیادی حول قهرمان لالیگا شنیده می شود و آدرین ربیو و فرانکی دی یونگ، جدی ترین آنها هستند.دی یونگ به نظر از تمامی گزینه ها در دسترس تر است ولی هر بازیکنی که بخواهد توسط بارسا جذب شود، حدود ۳۰ میلیون یورو هزنیه خواهد داشت که تلاش های بارسا برای پیدا کردن جانشینی برای ژاوی را به ۳۰۰ میلیون افزایش خواهد داد.

برچسب‌ها: ژاوی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

77 Fc Lionel Messi1397/04/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi