خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,182

پرسپولیس قهرمان سوپرجام اعلام شد

پرسپولیس قهرمان سوپرجام اعلام شد
در میان کش و قوس در خصوص بازی سوپرکاپ میان دو تیم استقلال و پرسپولیس در نهایت سازمان لیگ خبر عجیبی روی خروجی خود قرار داد.

موضوع اصلی این روزهای فوتبال ایران یعنی برگزاری بازی سوپرجام بالاخره با نظر سازمان لیگ به پایان رسید و طبق اعلام مسئولان این تیم پرسپولیس است که به عنوان برنده این بازی معرفی می شود. روابط عمومی سازمان لیگ در این باره اعلام کرد: به دلیل انصراف باشگاه استقلال از حضور در مسابقه سوپرجام، دیدار دو ‏تیم استقلال و پرسپولیس در روز 29 تیرماه 1397 برگزار نمی شود و طبق مقررات تیم پرسپولیس 3 بر صفر برنده این مسابقه ‏و قهرمان سوپرجام است.‏

در روزهای اخیر و با توجه به بازگشت پرسپولیسی ها از اردوی تدارکاتی خود و اظهارتمایل این تیم برای برگزاری این بازی کار را برای مسئولان سازمان لیگ سخت کرده بود چرا که آبی پوشان تمایلی به برگزاری این دیدار نداشتند و در تاریخ مورد نظر نیز در حال گذراندن برنامه های تمرینی در اردوی تدارکاتی خواهند بود. با توجه به این موضوع مسئولان سازمان لیگ که در دو راهی برگزاری و یا لغو این بازی قرار داشتند به ناگاه تصمیمی جالب گرفتند که طی آن پرسپولیس را به عنوان برنده این بازی اعلام کردند.

بدین ترتیب تمام حواشی مربوط به برگزاری و یا عدم برگزاری این بازی را باید پایان یافته تلقی کرد. دیداری که به دلیل حضور استقلالی ها در اردوی تدارکاتی آلمان برگزار نخواهد شد و به این ترتیب شاگردان برانکو که فصل قبل نیز با شکست تیم نفت تهران موفق به کسب این عنوان شده بودند برای دومین سال پیاپی به عنوان قهرمان سوپرجام ایران معرفی شدند.

برچسب‌ها: پرسپولیس سوپرجام استقلال انصراف قهرمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 5

585 پرسپولیس‌‌‌1397/04/27

Nancy: مدیریت استقلال با درخواست برگزاری بازی سوپرجام در نیم فصل دوم فقط آبروی خودشون رو بردن و دیگر هیچ.

28 تیر (00:58)


خلیج پارس: چقدر لیگمون داغون هست که یکی از قهرمانان کشور اینه وضعیتش و جا خالی میده تا بازی نکنه.

28 تیر (00:54)


رئالارسا: خبر عجیب این بودکه‘باوجود اعلام تاریخ رسمی دربی از 3ماه قبل‘کیسه از ترس پناه میبره به ترکیه و حمایت وزیر و خرابی توالت های آزادی و

27 تیر (15:37)


Special Girl: مبارک باشه :)

27 تیر (14:53)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi