خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

رونالدو به مصاف رئال نخواهد رفت

رونالدو به مصاف رئال نخواهد رفت
به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه انتقال رونالدو پیش از 30 جولای و شروع تور آمریکا انجام شده، ولی این بازیکن به همراه تیم در این تور پیش فصل شرکت نخواهد کرد. این تصمیم پس از ملاقات طولانی مدت رونالدو با آلگری و کادرفنی گرفته شد که ستاره جدید بیانکونری در رقابت های پیش فصل شرکت نکند.

در روز 30 جولای، رونالدو به همراه دیگر بازیکنان حاضر در جام جهانی مثل دیبالا، داگلاس کاستا، ایگواین، بنتانکور و کوادرادو به تمرینات در تورین اضافه خواهن دشد و در روز 8 آگوست با بازگشت مانژوکیچ، ماتوئیدی و پیاتسا، فینالیست های یووه، تمرینات کمی جدی تر خواهد شد تا در روز 12 جولای با بازگشت تیم از آمریکا، اولین جلسه تمرینی کامل شکل بگیرد.

یووه در آمریکا 4 بازی انجام خواهد داد که اولین آن مقابل بایرن مونیخ در فیلادلفیا است. آنها در نیویورک به مصاف بنفیکا می‌روند و سپس مقابل ستاره های لیگ آمریکا در آتلانتا ظاهر خواهند شد. آخرین بازی آنها نیز در واشنگتن مقابل رئال مادرید است که با عدم حضور رونالدو در تور آمریکا، فوق ستاره پرتغالی با تیم سابقش روبرو نخواهد شد.

برچسب‌ها: رونالدو رئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

164 Abiposhan961397/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi