خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

حسینی: بعد از خط خوردنم برخی جو را خراب کردند

حسینی: بعد از خط خوردنم برخی جو را خراب کردند
کاپیتان پرسپولیس گفت: ما سال گذشته در بهترین شرایط بودیم که می گفتند امروز ۶ امتیاز کم می شود یا فردا این اتفاق می افتد!

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی که ۲ روزی است همراه با کاروان پرسپولیس از کرواسی به تهران رسیده، در فاصله چند روز مانده به شروع لیگ برتر درباره شرایط سرخپوشان و همچنین خط خوردنش از لیست تیم ملی برای جام جهانی صحبت هایی با رادیو تهران انجام داد که مشروح آنها در ادامه آمده است.

مصدومیتم خیلی چیز خاصی نبود

یک اردوی خیلی خوب در کرواسی داشتیم. تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. هم کارهای بدنسازی و تاکتیکی پرداختیم و همین باعث شد تا یکی از بهترین اردوهای سال های اخیر را داشته باشیم. در شرایط بدنسازی یک مصدومیت جزیی هم برای من رخ داد که خیلی مورد خاصی نبود.

دست و پای پرسپولیس بسته است

ما ۴ بازی دوستانه داشتیم. من یک مصاحبه کردم و گفتم که شرایطمان سخت است. منظورم این بود که از نیم فصل سال گذشته نتوانستیم بازیکن بگیریم. شاید از این مصاحبه من برداشت بدی شد. این را می گویم که همه بدانند. پرسپولیس دست و پایش با توجه به کمبود بازیکن مقابل تیم الدحیل بسته است. این تیم قطعا از تیم ملی قطر به مراتب قوی تر است. برانکو هم این شرایط را می داند و به همین خاطر به بازیکنان جوان میدان داد تا باتجربه شوند. امیدوارم به خوبی پیش برویم و در نیم فصل دوم هم با اضافه شدن چند بازیکن بهتر شویم.

هواداران فریب برخی حرف ها را نخورند

ما سوپرکاپ را در پیش داریم. لیگ برتر و همچنین ۲ بازی سخت و سنگین برابر الدحیل داریم. این سخت ترین شرایطی است که می تواند رقم بخورد چون ما دچار کمبود بازیکن هستیم. مردم از ما برد می خواهند اما باید بدانند که شرایط برای ما سخت است. فکر می کنم بازیکنانی که جذب شدند، در نیم فصل دوم اضافه می شوند. اگر در نیم فصل اول نتیجه نگیریم، بازیکنانی که اضافه هم می شوند، نمی توانند کاری انجام دهند. امیدوارم هواداران هم فریب کسانی که خیلی راحت نشستند و راحت صحبت می کنند، نخورند.

پارسال هر روز می گفتند ۶ امتیاز کم می شود

می گویند یکسری بازیکن جذب شده و پرسپولیس وضعش خیلی خوب است. این بازیکنان در نیم فصل دوم به ما اضافه می شوند. مشکلات زیادی داریم که گرشاسبی تلاش می کند تا آنها را حل کند. پرونده های زیادی برای باشگاه در داخل و خارج تشکیل شده است. ما سال گذشته در بهترین شرایط بودیم که می گفتند امروز ۶ امتیاز کم می شود یا فردا این اتفاق می افتد! امسال هم دوست نداریم چنین شرایطی تکرار شود. قسمت مهم کار ما مانده که همان فوتبال بازی کردن است. امیدوارم هواداران فریب این نفراتی که بی جهت حرف می زنند را نخورند.

پیشنهاد داشتن بیرانوند و امیری طبیعی است

متاسفانه در این شرایط حساس ما ۳ بازیکن اصلی مان یعنی محرمی، مسلمان و احمدزاده را از دست دادیم. وحید امیری و علیرضا بیرانوند هم وضعیتشان معلوم نیست. به هر حال مشخص بود که این ۲ بازیکن به خاطر عملکردی که در جام جهانی داشتند، پیشنهادهای خوب خواهند داشت. امیدوارم که مشکلات حل شود و با بهترین شرایط وارد لیگ برتر شویم.

جرات دارند با خارجی ها هم اینطور صحبت کنند؟

به عنوان یک بازیکن ما تمرین کردیم و آماده سوپرجام هستیم. واقعا مشکلات لیگ برتر ما آنقدر زیاد است که بهتر است درباره آن صحبت نکنم. هنوز خیلی از تیم ها نتوانستند خودشان را جمع و جور کنند. سازمان لیگ هم فقط می گوید باید بازی کنید و اصلا برایش مهم نیست که شرایط تیم ها چگونه است. فقط استقلال مشکل ندارد و خیلی از تیم های دیگر هم هستند. متاسفانه بازیکنان ایرانی هیچ کدام به حقشان نمی رسند. خیلی راحت آقایان نشسته اند و حرف خودشان را می زنند. اگر بازیکنی هم حرف بزند، راحت محرومش می کنند. اما آیا جرات دارند با بازیکنان و مربیان خارجی اینطور برخورد کنند؟

مدیران هر کاری دوست دارند انجام می دهند

درباره مدیریت سابق باید بگویم که آنها نیز زحمت کشیدند. چندین سال است که این مشکلات در پرسپولیس به وجود آمده و هر مدیری آمده، هر کاری دوست داشته، انجام داده و رفته است. البته این موضوع فقط مختص پرسپولیس نیست و در همه باشگاهها اینطور است. طاهری هم زحمات زیادی کشید و نمی توانیم منکر آن شویم. با این حال باید بگویم نمی شود به عنوان مدیر هر کاری دوست دارم، انجام دهم و بروم. آن وقت مردم انتظار دارند که ما برویم و الدحیل را ببریم. ۶، ۷ بازیکن ما ۱۸، ۱۹ ساله هستند.

آنهایی که گفتند مردم پشت تیم ملی نیستند؛ عذرخواهی کنند

جا دارد از مردم عزیز تشکر کنم چون بعد از اینکه مرا از تیم ملی کنار گذاشتند، به من لطف داشتند. امیدوارم بتوانم این محبت آنها را جبران کنم. درباره تیم ملی صحبت نمی کنم؛ اما فقط یک نکته را می گویم. بعضی ها می گویند که مردم پشت تیم ملی نیستند؛ اما گویا مردم ما را نمی شناختند که این ها چه کسانی هستند. مردم ما همیشه و در همه شرایط پشت تیم ملی هستند. دیدید که چطور از تیم ملی حمایت کردند. این افراد الان باید بیایند و از مردم عذرخواهی کنند.

نباید راحت درباره دلیل خط خوردنم حرف می زدند

نکته دیگر هم این بود که برخی از مجریان هر چه دوست داشتند، می گفتند. راحت می گویند چرا فلان بازیکن خط خورده است. آن آقای مجری باید بگوید که آن بازیکن ۴ سال صبح و عصر تمرین کرده و حالا با نظر سرمربی کنار گذاشته شده است و باید به تصمیم او هم احترام گذاشت. نباید اینطور صحبت کنند که این جو خراب شود. من فعلا نمی خواهم درباره تیم ملی صحبت کنم و باید ببینیم در آینده چه می شود.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

113 افتخارکهکشان1397/04/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi