خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,321

علیرضا فغانی داور دیدار رده بندی جام جهانی 2018

علیرضا فغانی داور دیدار رده بندی جام جهانی 2018
تیم داوری ایران مسابقه حساس رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ بین انگلیس و بلژیک را قضاوت می‌کند.

علیرضا فغانی، داور و رضا سخندان و محمد منصوری، کمک‌های او در جام جهانی روسیه قضاوت‌های بی‌نقصی در دو بازی مرحله گروهی بین تیم‌های آلمان- مکزیک و برزیل- صربستان داشتند که در مسابقه مهم مرحله یک هشتم نهایی بین تیم‌های فرانسه- آرژانتین هم قضاوت کردند.

فغانی در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی داور چهارم دیدار اروگوئه- فرانسه بود ولی او و کمک‌های ایرانی‌اش در دیدار نیمه نهایی قضاوتی نداشتند و شب گذشته فقط بازی انگلیس و کرواسی را از نزدیک تماشا کردند.

حالا با تصمیم فیفا علیرضا فغانی و کمک‌های او بعد از دو مرحله استراحت، داوری مسابقه حساسی را برعهده خواهد داشت و دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بین تیم‌های انگلیس و بلژیک را قضاوت می‌کنند.

فیفا دقایقی قبل اعلام کرد که علیرضا فغانی داور وسط بازی تیم‌های ملی انگلیس و بلژیک خواهد بود و رضا سخندان و محمدرضا منصوری هم او را همراهی می‌کنند.

مالانگ دیدیو از سنگال داور چهارم دیدار رده بندی جام جهانی است و جبرئیل کامارا، هموطن او، کمک داور ذخیره این مسابقه خواهد بود.

بازی تیم‌های ملی انگلیس و بلژیک در رده بندی جام جهانی روسیه از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه، بیست و سوم تیرماه در استادیوم سن پترزبورگ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: علیرضا فغانی رده بندی ایران جام جهانی داور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

67 0

334 پرسپولیس‌‌‌1397/04/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi