خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,108

گزارش ویژه؛ چرایی جدایی رونالدو از رئال مادرید

گزارش ویژه؛ چرایی جدایی رونالدو از رئال مادرید
وبسایت رسمی برنامه نود - رونالدو بعد از نه سال موفقیت آمیز و کسب عناوین مختلف فردی و تیمی، رئال مادرید را ترک کرد. اما چرا ستاره پرتغالی تصمیم به جدایی گرفت؟

به گزارش وبسایت نود، در هیاهوی جام جهانی ۲۰۱۸، شاید انتقال رونالدو تحت الشعاع قرار گرفت. رونالدو که ۹ سال قبل با رقمی رکوردشکن یونایتد را ترک کرد و راهی رئال مادرید شد، بعد از دورانی تاریخ ساز در برنابئو و کسب سه جام متوالی لیگ قهرمانان در طی فصل گذشته، تصمیم گرفت در این تابستان رئال مادرید را ترک کند. اما نکته جالب تر مقصد او بود: یوونتوس. در حالی که تصور می شد شاید او به منچستریونایتد بازگردد و یا راهی پاریس و یا آمریکا شود. اما تورین را انتخاب کرد. در مطلب زیر نوشته گیلم بالاگه، به چرایی جدایی رونالدو می پردازیم:

چرا می خواست جدا شود؟

بعد از نه فصل درخشان، کسب چندین توپ طلا، شکستن رکورد گلزنی در رئال مادرید و سه عنوان پیاپی در لیگ قهرمانان، رونالدو اشباع شده بود. دلیل ترک رئال مادرید، یک موضوع شخصی است. او در یوونتوس ۳۰ میلیون یورو در سال دریافت می کند و اگر در رئال مادرید قراردادش را تمدید می کرد، همین مبلغ را می گرفت ولی کریس تصور می کرد در مادرید دیگر کسی او را نمیخواهد.

افزایش دستمزد رونالدو در قرارداد جدید، قولی بود که پرز به این ستاره پرتغالی بعد از فینال کاردیف داده بود ولی در طی یک سال گذشته محقق نشد، پرز شخصاً به رونالدو قول داده بوده که حقوقش ۱۴ میلیون یورو در سال افزایش می یابد ولی این قول عملی نشد. حال آن که مسی در قرارداد جدیدش ۴۱ میلیون یورو دریافت می کند و نیمار هم در پاریس ۳۵ میلیون یورو در سال می گیرد.در عین حال بحث حضور نیمار در رئال مادرید هم رونالدو را آزرده خاطر کرد. وقتی رونالدو توپ طلا را برد، پرز گفت؛ اگر نیمار می خواهد برنده توپ طلا شود، باید به رئال مادرید بیاید. رونالدو اصلاً از این حرف خوشش نیامد. وقتی هم در نهایت رئال مادرید را تهدید به جدایی کرد، مشاهده کرد که تلاش جدی ای برای حفظ وی صورت نمی گیرد. قضیه پیچیده شده بود، رونالدو در عین حال هم می خواست برود و هم می خواست رئال مادرید جلوی رفتنش را بگیرد! رئال مادرید مشکلی با رفتن رونالدو نداشت، اما آن ها می خواستند خود رونالدو به صورت عمومی درخواست جدایی کند تا انتقادی به مدیران تیم وارد نشود و انگشت ها به سمت رونالدو اشاره رود.

دغدغه مالی برای یوونتوس

عقد قرارداد ۴ ساله به همراه هزینه انتقال رونالدو، مجموعاً برای یوونتوس ۴۰۰ میلیون یورو خرج برمی دارد. بحث بازی جوانمردانه مالی یوفا، موجب می شود یوونتوس به دقت خرج هایش را در طی سال پیش رو زیرنظر بگیرد، ولی حضور ستاره تبلیغاتی ای همچون رونالدو و شاید بیشتر شدن شانس برای کسب عناوین قهرمانی معتبر، می تواند هزینه ها را جبران کند.

البته شاید هم بیانکونری مجبور شود برای متعادل کردن هزینه های خود، یکی از ستاره هایش را بفروشد، شاید هیگواین و شاید هم دیبالا.منچستریونایتد و پاریسن ژرمن دو مشتری بالقوه رونالدو، در نهایت تصمیم گرفتند برای خرید این ستاره وارد عمل نشوند، به این ترتیب راه برای یوونتوس باز شد و آن ها بدون رقیب، موفق شدند رونالدو را به خدمت بگیرند.

از طرفی، رونالدو هم با چالشی جدید روبرو است، او می تواند ویترین افتخاراتش را در ایتالیا تکمیل کند. یووه در فصول اخیر حکمرانی مقتدرانه ای در فوتبال ایتالیا داشته و در اروپا هم در طی ۵ فصل اخیر، دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده و شاید این بار به کمک رونالدو فاتح این جام شود.

داستان رئال مادرید چه می شود؟

رئال بازیکنی را از دست می دهد که در هر بازی به طور میانگین حداقل یک گل زده است! او به طور متوسط ۴۰ گل در هر فصل را تضمین می کرد. اما پرز مدیر احمقی نیست که ستاره ای به بزرگی رونالدو را از دست بدهد و آرام بنشیند. قطعاً جریاناتی پشت پرده است. گفته شده که لوپتگی در این تابستان ۵ بازیکن جدید در ترکیب تیمش خواهد داشت. ستاره هایی همچون نیمار، لواندوفسکی، هری کین و امباپه به رئال مادرید لینک شده اند. اما پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ مصرانه می گویند ستارگان خود را نمی فروشند. در آن سمت هم هری کین به تازگی قرارداد جدیدی با اسپرز امضا کرده و بعید است فعلاً در این تابستان تاتنهام را ترک کند.ش تر رئال مادرید در فکر فروش گرت بیل بود، آن هم در شرایطی که خود بیل هم خواستار جدایی است. اما قطعاً اکنون همه چیز تغییر کرده است. بیل تاثیرگذاری رونالدو را در رئال مادرید از منظر یک ستاره و آمار گلزنی نداشت، ولی شاید در نبود ستاره پرتغالی، بیل هم فرصت بیشتری برای خودنمایی پیدا کند. البته او رقیب سرسختی به نام آسنسیو دارد.

رونالدو بازیکنی بود که وقتی شرایط سخت می شد، ورق را برمی گرداند، حالا رئال مادرید برای پیدا کردن جانشین او، کار سختی دارد.

برچسب‌ها: رونالدو رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

220 مارکو رویس11397/04/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi