خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

غفوری، تک ستاره آسمان استقلال؛ چشم وریا به دنبال پیراهن تیم

غفوری، تک ستاره آسمان استقلال؛ چشم وریا به دنبال پیراهن تیم
وریا غفوری همچنان جزو بهترین بازیکنان تیم شفر است.

تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در هفته دوم لیگ هجدهم خلیج فارس از ساعت 20:45 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان این دیدار دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا ذوب آهن 4 امتیازی شود و استقلال نیاز دومین امتیازش را کسب کند. وریا غفوری در این دیدار هر دو گل استقلال را به ثمر رساند.

استقلال در فصل نقل و انتقالات چندین بازیکن اصلی اش را از دست داد تا ترکیب این تیم خالی از ستاره ها شود. البته آبی پوشان خرید های خوبی داشته اند که از هفته های آینده به ترکیب اضافه خواهند شد. اما در این روز ها وریا غفوری ستاره اول استقلالِ وینفرد شفر است. وریا در پست جدیدش همچنان عملکرد خوبی دارد و برای آبی پوشان گلزنی می کند.

غفوری در هفته های پایانی لیگ هفدهم از سوی شفر به جناح راست خط هافبک منتقل شد و عملکرد بسیار خوبی هم داشت، اما کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران او را از لیست تیم ملی خط زد. کی روش به غفوری فقط در جناح راست خط دفاعی اعتقاد داشت و دلیل خط زدنش را تعویض پست بازی اش عنوان کرد. به همین دلیل ستاره آبی پوشان فرصت درخشش در جام جهانی را از دست داد.

حالا وریا لیگ هجدهم را طوفانی آغاز کرده و به دنبال اثبات شایستگی هایش و البته به دست آوردن مجدد پیراهن تیم ملی است. غفوری در دیدار برابر ذوب آهن ستاره اول استقلال بود و موفق شد 2 بار دروازه رشید مظاهری را باز کند. در صورتی که غفوری همین روند را ادامه دهد، کار سرمربی تیم ملی فوتبال برای خط زدن او از لیست سخت خواهد شد.

برچسب‌ها: استقلال وریا غفوری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

78 بایر‌ لورکوزن1397/05/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi