خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,668

رومنیگه: قانون 50+1 به فوتبال آلمان ضرر می زند!

رومنیگه: قانون 50+1 به فوتبال آلمان ضرر می زند!
مدیر اجرایی بایرن مونیخ معتقد است که قانون 50+1 باید در فوتبال آلمان لغو شود اما بایرن مونیخ به تنهایی نمی تواند کاری کند.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیراجرایی بایرن مونیخ نسبت به قانون 50+1 در فوتبال آلمان گلایه دارد. در فوتبال آلمان قانونی وجود دارد که حداقل 51 درصد از سهام یک باشگاه باید متعلق به هواداران باشد و بقیه سهام، متعلق به مالک است. کارل هاینتس رومنیگه در یک کنفرانس خبری در خصوص این قانون گفت:

تاریخ قانون 50+1 گذشته و این قانون برای باشگاه های آلمانی بین المللی یک ضرر محسوب می شود. باید ترویج این پوپولیسم را متوقف کنیم. این قانون در تمام باشگاه های بوندس لیگا در یک سطح تقریبا بیهوده انجام می شود. بوندس لیگا قطعا از وجود مالکیت بر اکثریت سهام باشگاه ها سود خواهد برد. باید حتما گزینه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران جدید به شرطی که هویت باشگاه ها تغییر نکند را بررسی کنیم. اگر از نظر آماری و حقیقی به ماجرا نگاه کنیم، در سال های اخیر قافیه را به سایر رقبای اروپایی باخته ایم. در سال 2013، آلمان در رنکنیگ باشگاه های اروپا پس از اسپانیا در رده دوم قرار داشت اما حالا انگلیس و حتی ایتالیا نیز از آلمان پیشی گرفته اند. باید کمی مراقب باشیم زیرا این موضوع مخصوصا در بازار آسیا یا آمریکا مورد توجه واقع خواهد شد. بایرن نمی تواند به تنهایی مقابل این قانون بایستد بلکه کل بوندس لیگا باید در لغو این قانون مشارکت کنند. آلمان با این قانون، تا همیشه جزیره افراد خوشبخت نخواهد بود. یا باید لغو قانون 50+1 را در پیش گیریم و آن را دنبال کنیم، یا این که گوشه ای بنشینیم و بهای آن را بپردازیم

برچسب‌ها: کارل هاینتس رومنیگه آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

316 بایر‌ لورکوزن1397/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi