خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

یوونتوس در پی شکاری دیگر از رئال مادرید

یوونتوس در پی شکاری دیگر از رئال مادرید
به گزارش مشرق، الکس ساندرو، دفاع چپ برزیلی یوونتوس که دو پیشنهاد خوب از چلسی و یونایتد دریافت کرده، در پی جدایی است و به همین دلیل مسئولان یووه به فکر جانشینی مناسب برای وی هستند. طبق ادعای مارکا، تئو یکی از گزینه های بیانکونری محسوب می شود.

تئو که سال گذشته از اتلتیکو به رئال پیوست، نتوانست ذخیره ای مطمئن برای مارسلو نشان دهد و به همین دلیل مسئولان رئال بی میل به انتقال او نیستند ضمن اینکه اخباری مبنی بر تمایل رئالی ها برای جذب الکس تلس، مدافع چپ برزیلی پئورتو نیز شنیده می شود که این نشان می دهد باید جدایی تئو را جدی تلقی کرد.

تئو در حالی که از چند تیم لالیگایی نیز پیشنهاداتی دارد، به خاطر جذابیت های بیشتر یوونتوس و به خصوص هم تیمی شدن دوباره با رونالدو، مشتاق است تا راهی این تیم شود. هنوز مشخص نیست که رئالی ها قصد انتقال قرضی او را دارند یا فروش دائمی.

برچسب‌ها: نقل و انتقالات یوونتوس یوونتوس یووه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

159 برِزیل1397/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi