خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

لیونل مسی،سرمربی ارژانتین شد!

لیونل مسی،سرمربی ارژانتین شد!
اختصاصی | یکی از ستارگان سابق تیم ملی آرژانتین مدعی شده از این پس لیونل مسی هدایت فنی تیم ملی کشورش را بر عهده دارد. بلیط هواپیما
به گزارش ورزش 11، اوضاع اسفناک تیم ملی آرژانتین و احتمال بالای حذف نایب قهرمان جام جهانی 2014 در همین ابتدای جام بیست‌ویکم باعث شده تا این تیم و بازیکنانش تحت شدیدترین حملات رسانه‌ای و مردمی قرار بگیرند. اما لحظاتی پیش خبری روی سایت برخی رسانه‌های آرژانتینی رفت که دنیای فوتبال را کاملا شوکه خواهد کرد.

خورخه سامپائولی دیگر از اعتبار لازم نزد بازیکنان نامی آرژانتین برخوردار نیست و این موضوع به گوش مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال آرژانتین رسیده است. در چنین قابی ریکاردو گیوستی، ستارۀ سابق آلبی‌سلسته امروز در مصاحبه‌ای مدعی شد پس از صحبت با خورخه بورچگوگا یکی از مدیران رده بالای فدراسیون به این نتیجه رسیده که در دیدار حساس این تیم برابر آرژانتین خورخه سامپائولی مربی نخواهد بود.

شرایط اردوی این تیم به حدی خراب است که قرار شده است در دیدار بعدی لیونل مسی و خاویر ماسکرانو ارنج تیم و تاکتیک بازی را مشخص کنند. گیوستی در این خصوص افزود:

-
مربی تیم دیگر هیچ نکته فنی ندارد که به بازیکنان آموزش دهد پس بهتر است کنار بشیند تا خود بازیکنان کاری کنند. سامپائولی اگر دلش خواست می تواند روی نیمکت بنشیند و اگرنه مشکلی نیست.
-

پشت این شورش بزرگ؛ دیگو مارادونا قدیس مردم آرژانتین قرار دارد که دست به کار شده تا کشورش را نجات دهد. مارادونا قرار شده با کمک گرفتن از سایر بازیکنان بزرگ آلبی‌سلسته به مسی در امور فنی مشورت دهد . این شایعه دو روز قبل نیز منتشر شده بود اما هیچکس این مطلب را تایید یا تکذیب نکرده بود اما حالا به نظر می‌رسد این پروژه کاملا جدی پیگیری خواهد شد و با کسب هر نتیجه‌ای در دیدار با نیجریه، سامپائولی برکنار خواهد شد.

برچسب‌ها: مسی ارژانتین طلایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 3

349 Fifa 181397/04/04

Inter_milan: چرا میگی مسی خره مربی کچل خره دیدی که بازی با کرواسی ۳:۰باخت دیدین که و دروازبان قبلی که شوتش رو خراب زد و یک گل را به اونا داد

8 تیر (13:03)


Fifa 18: درست صحبت کن

5 تیر (23:51)


سربلند87: مسی خره

5 تیر (19:00)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi