خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

جنگ پرسپولیس برای قهرمانی

جنگ پرسپولیس برای قهرمانی
دو پیشکسوت و کارشناس فوتبال ایران معتقدند پرسپولیس با جدایی چند بازیکن دچار مشکل نمی‌شود و برانکو ایوانکوویچ با تیم یکدست می‌تواند نتیجه لازم را بگیرد.

تمرینات پیش فصل پرسپولیس در حالی با حضور اکثر نفرات این تیم آغاز شده است که چند بازیکن اصلی این تیم حاضر به ماندن نشدند تا شرایط پرسپولیس در حالی که از حضور در نقل و انتقالات محروم است کمی سخت تر از همیشه شود.

تیمی که دو فصل متوالی قهرمان رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شد حالا با رفتن صادق محرمی به دینامو زاگرب و فرشاد احمدزاده به ورسلاو لهستان و کنار گذاشتن محسن مسلمان از سوی برانکو ایوانکوویچ باید خودش را برای هجدهمین دورهرقابت های لیگ برتر و ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

پرسپولیس که به دلیل محرومیت در بازار نقل و انتقالات نمی تواند قرارداد با بازیکنان جدید خود را در سازمان لیگ فوتبال ثبت کند اقدام به خرید مهدی شریفی و مهدی شیری کرده است تا از آنها در نیم فصل دوم استفاده کند.

رفت و آمدهایی که برانکو ایوانکوویچ در واکنش به آنها گفته است: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. هیچکس جایگاه ابدی در تیم ندارد. طبیعی است در انتهای هر فصل برخی بازیکنان بروند و برخی دیگر بمانند.

برانکو که در مقابل خواسته هواداران ایستاد و محسن مسلمان را به سمت درب خروج هدایت کرد در گفتگوی اختصاصی، اظهار داشت: همیشه بی‌نهایت‌ طلب می‌مانم. مثل همیشه بیشترین جام ها را می خواهیم و بازیکنان با کیفیتی داریم که می توانند ما را به خواسته‌مان برسانند.

جملاتی که نشان می دهد سرمربی سرخپوشان پایتخت امیدوار است در لیگ برتر ایران هت تریک قهرمانی داشته باشد.

محمدرضا زادمهر پیشکسوت پرسپولیس و عضو سابق هیات مدیره در گفتگو با خبرنگاران، درباره خروج برخی بازیکنان اصلی پرسپولیس از لیست فصل آینده این تیم اظهار نظر کرد و گفت: کادر فنی پرسپولیس خیلی خوب همه‌چیز را آنالیز کرده است. بدون شک برانکو ایوانکوویچ بهتر از هر فرد دیگری می داند کدام بازیکن به دردش می خورد و حضور کدام بازیکن می تواند به ضرر مجموعه تیمش شود. من فکر می کنم محرومیت پرسپولیس کمک فراوانی به آکادمی باشگاه می کند تا جوانان خود را معرفی کند. بهترین اتفاق ممکن هم همین است که از این فرصت استفاده کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس هت تریک قهرمانی سرخپوشان اظهار داشت: سیستم پرسپولیس در دو، سه سال اخیر نشان داده است متکی به فرد خاصی نیست. پس لازم است تا بازیکنان این تیم خودشان را به شرایط ایده آل برسانند و بتوانند به فوتبال کشور معرفی شوند.

حسین کلانی کارشناس فوتبال ایران نیز در این باره گفت: به هر حال باید توجه داشت برانکو بهتر از هر کسی شرایط تیمش را می داند. او می خواهد بهترین کارنامه را برای خودش ثبت کند. پس لازم است بهترین ها را به خدمت بگیرد. حالا که با محرومیت روبروست باید تیم یکدستی داشته باشد. به نظرم تغییراتی که در پرسپولیس ایجاد شده به درد نظم تیم می خورد و می تواند این تیم را بار دیگر به قهرمانی در لیگ برتر ایران و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا برساند.

برانکو ایوانکوویچ در حالی چهارمین فصل حضورش در پرسپولیس را پشت سر خواهد گذاشت که باید پاسخگوی هواداران بی شمار این تیم در بازی های سخت لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باشد. تیمی که رقبای جدی همچون سپاهان و استقلالتهران و تراکتور دارد و در آسیا هم باید با الدحیل قطر در یگ چهارم نهایی بازی کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس قهرمانی جنگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

118 Special Girl1397/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi