خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,584

برای ما کریستیانو رونالدو بهترین است

برای ما کریستیانو رونالدو بهترین است
به گزارش "ورزش سه"، رونالدو شروع فوق العاده ای در جام جهانی روسیه 2018 داشته و در حال حاضر با 4 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد. فونته در مورد انتخاب بین لیونل مسی و رونالدو مدعی شد انتخاب پرتغالی ها کریستیانو خواهد بود.

فونته گفت: "من فکر می کنم که برای ما پرتغالی ها رونالدو بهترین است و او همیشه بهترین خواهد بود. مقایسه بین مسی و رونالدو همیشه یک بحث دشوار است اما برای ما رونالدو بهترین بوده و این مهم است. کریستیانو رونالدو پرتغالی است اما صحبت از در مورد بهترین بازیکن تمامی ادوار نسبی بوده و انتخاب بسیار دشواری است.

حقیقت این است رونالدو او تمام رکورد ها را شکسته، بارها گلزنی کرده و همه را شگفت زده می کند، اما ما متعجب نمی شویم زیرا ما هر روز او را می بینیم و مطمئنا رونالدو این روند را ادامه خواهد داد.

بی شک رونالدو تاثیر زیادی در تیم ما دارد اما این موضوع در هر تیم دیگری در جهان هم همینگونه خواهد بود. رونالدو پرتغالی است و ما خوش شانس هستیم که او را را در ترکیب داریم. سبک بازی ما باید جوری باشد که بازیکنان در آن راحت باشند و رونالدو بازیکن ماست."

برچسب‌ها: رونالدو جام جهانی 2018

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

279 سردار آزمون1397/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi