خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,903

ژاوی : گواردیولا ایکس‌فاکتور انگلیس است

ژاوی : گواردیولا ایکس‌فاکتور انگلیس است
درحالیکه ترکیب تیم ملی انگلیس مملو از شاگردان گواردیولا در سیتی، قهرمان لیگ برتر جزیره، است ژاوی می‌گوید پیشرفت نکردن در تیمی که هدایتش با پپ گواردیولا باشد عملاً غیرممکن است.

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره‌ی فوتبال اسپانیا ژاوی می‌گوید تاثیر پپ می‌تواند باعث شود انگلیس در جام جهانی روسیه فراتر از انتظارات ظاهر شود. بازیکنانی مثل رحیم استرلینگ، جان استونز و کایل واکر که در بازی اول انگلیس مقابل تونس به میدان رفتند، به تازگی با منچسترسیتیِ گواردیولا قهرمان لیگ برتر شده‌اند. ژاوی، مهندس بزرگ فوتبال و اسطوره‌ی بارسلونا و اسپانیا می‌گوید ذهنیت معطوف به پیروزی‌ای که به خاطر کار کردن زیر نظر پپ به این فوتبالیست‌ها منتقل شده می‌تواند از آنها به دیگر اعضای تیم گرت ساوت‌گیت هم منتقل شود.

ژاوی 38ساله که با پیراهن غول‌های کاتالان با گواردیولا همبازی بوده و بعدها به عنوان بازیکن او به میدان رفته می‌گوید " فوتبالیستی که به او گوش بدهد و بخواهد یاد بگیرد حتماً موفق می‌شود. پیشرفت نکردن برای بازیکنی که زیر نظر پپ کار می‌کند غیرممکن است. منچسترسیتی فصل پیش استثنایی بود. آنها مثل بارسلون با حفظ مالکیت توپ بازی می‌کنند. من شک ندارم تیم ملی انگلیس از این بابت سود خواهد برد ".

استرلینگ فصل پیش برای سیتی 23 گل به ثمر رسانده که بهترین آمار گلزنی دوران فوتبالی او بوده. استرلینگ حالا یکی از بازیکنان کلیدی تیم ساوت‌گیت به حساب می‌آید.

از طرف دیگر مهاجم تاتنهام، هری کین فصل پیش را با 30 گل در لیگ برتر و رویهم‌رفته 41 گل زده به پایان برده و هم‌باشگاهی او دله آلی که در خط میانی بازی می‌کند هم با 14 گل زده توجه‌ زیادی برانگیخته.

درحالیکه بیشتر کارشناسان برای تیم ساوت‌گیت در روسیه شانس چندانی قائل نیستند و صعود به مرحله‌ی یک‌چهارم‌نهایی را برای سه شیرنشان‌ها موفقیتی بزرگ قلمداد می‌کنند، ژاوی با این نظر موافق نیست چرا که به قول خودش محو ترکیب درخشان سرعت، نبوغ و استعداد گلزنی در تیم ملی حال حاضر انگلیس شده است.

مهندس بزرگ فوتبال می‌گوید " مثلاً بازیکنی مثل استرلینگ را در نظر بگیرید. او همیشه استعداد بکر داشته ولی از وقتی زیر نظر پپ کار می‌کند، به مراتب زهردارتر شده و فوتبالش به سطح جدیدی ارتقا پیدا کرده. از طرف دیگر انگلیسی‌ها هری کین را دارند که بعد از دو سه فصل اخیر و گلهای زیادی که به ثمر رسانده در جام جهانی حجم انتظارات از او بسیار بالا است. همه می‌دانند که کین می‌تواند برای هر تیمی در دنیا مشکل‌ساز شود. اگر دله آلی و استرلینگ را به کین اضافه کنید، این ترکیب تهاجمی می‌تواند بهترین تیم‌های حال حاضر دنیا را هم از پا در آورد "

برچسب‌ها: منچستر سیتی انگلیس ژاوی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

159 سردار آزمون1397/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi