خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,666

اوزیل باید بعد از جام جهانی از آلمان خداحافظی کند

اوزیل باید بعد از جام جهانی از آلمان خداحافظی کند
لوتار ماتئوس معتقد است اوزیل در دو سال اخیر به دور از انتظار ظاهر شده بعد از جام جهانی باید از ترکیب تیم ملی آلمان خارج شود.

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی آلمان اولین بازی خود در جام جهانی 2018 را برابر مکزیک انجام داد و در نهایت با نتیجه عجیب 1-0 برابر حریف سرسخت خود شکست خورد. استفان افنبرگ بعد از بازی در اظهار نظری جالب اعلام کرد رویس باید در بازی مقابل سوئد جای اوزیل را در ترکیب مانشافت بگیرد. ماتئوس هم در اظهار نظر جالبی گفته است این بازیکن باید بعد از اتمام جام جهانی از تیم ملی کنار برود.

وی در ادامه گفته است: من اغلب احساس می‌کنم او در آلمان راحت نبوده و قلب و احساسش همراه با تیم ملی نیست و اشتیاقی ندارد. به نظر می‌رسد خروج او از تیم ملی بعد از جام جهانی غیر ممکن نباشد. در یک یا دو سال اخیر خیلی ضعیف حاضر شده و در سطح ایده‌آل خود قرار نداشته است.

ماتئوس در مقاله‌ای که به اسکای اسپورت داده بود از اوزیل انتقاد زیادی نمود و بیان کرد:

من به نگرش این بازیکن نسبت به تیم ملی آلمان و طرفدارنش توجه نمی‌کنم. اما نمی‌توان فهمید چرا اوزیل همراه با باقی بازیکنان سرود ملی کشور را نمی‌خواند. او قبلا این اشتباه را انجام داده است و باید بداند این حرکت نماد زیبایی ندارد. من فکر می‌کنم او به جای اینکه بخشی از تیم باشد در جهان خودش حضور دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم ملی آلمان در بازی مقابل مکزیک هیچ پرس و فشاری بر روی تیم ملی مکزیک انجام نمی‌داد و به نظرم فاصله میان خط دفاع و هافبک زیاد بود که این بزرگترین نقطه ضعف آلمانی‌ها محسوب می‌شود. به اعتقادم سامی خدیرا، توماس مولر و اوزیل به خوبی وظایف خود را در بازی مقابل مکزیک انجام ندادند.

برچسب‌ها: اوزیل خداحافظی از آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

61 Red Stars 20181397/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi