خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,182

فرشاد احمدزاده : ای سُرخ بی کران،به امید دیدار...

فرشاد احمدزاده : ای سُرخ بی کران،به امید دیدار...
فرشاد احمدزاده و خداحافظی با هواداران سرخ دل.

فرشاد احمدزاده، هافبک فصل گذشته پرسپولیس که راهی لیگ لهستان شده است، امروز برای خداحافظی به تمرین سرخپوشان آمد و پس از آن نیز در پستی اینستاگرامی برای هواداران پرسپولیس پیامی فرستاد.

احمدزاده نوشت:

اى سُرخ بى كران به اميد ديدار ...

با عرض سلام و احترام و ادب خدمت ميليونها هوادار سرخ دل تيم محبوبم ، بعد از چندين سال حضور براى خدمت به بزرگترين و پر هوادارترين باشگاه ايران و آسيا و قهرمانى پى در پى در ليگ برتر و زندگى كردن با شور و هيجان هواداران پرشور پرسپوليس اكنون فرصتى پيش آمده كه با توكل به خدا و با حمايت شما عزيزان بتوانم در ليگ معتبر اروپايى پرچمدارى باشم از مكتب بزرگى و قهرمانى پرسپوليس تا شايد به عنوان يك سرباز هميشگى ، تمام تلاشم را انجام دهم تا با موفقيت در اين مسير سخت و حساس همه ى شما را سربلند كنم . جدايى از شما هواداران و صاحبان اصلى باشگاه پر افتخار پرسپوليس سخت است ولى نيت و تلاشم براى پيشرفت و ايجاد افتخار براى فوتبال كشور و مكتب پرسپوليس است و در اين راه سعى خواهم كرد استوار و پر قدرت قدم بزنم تا دوباره در خدمت شما باشم و با هم بر قله ى قهرمانى آسيا تكيه زنيم .

در اين فرصت كوتاه تنها توضيح اينكه براى حفاظت از حيثيت مكتب قهرمانى پرسپوليس از پيشنهاد بزرگ تيمهاى عربى چشم پوشيدم و با قبول پيشنهادى با بحث مالى كمتر ، با ورود به ليگ اروپايى مسير پيشرفت در پيش بگيرم تا اگر لايق باشم با انجام بازى و تاثير گذارى براى تيمم ، موجب سربلندى شما باشم .

بابت تمامى حمايتهايتان منتدار هستم و تا ابد فراموش نمى كنم در سخت ترين روزها با حمايت و تشويق هايتان مسير قهرمانى پى در پى ليگ برتر و موفقيتهاى آسيايى را رقم زديد

خاك پاى هواداران قهرمان پرسپوليس

فرشاد احمدزاده

برچسب‌ها: پرسپولیس فوتبال احمدزاده لهستان خداحافظی پیام هواداران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

417 پرسپولیس‌‌‌1397/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi