خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,408

کالباس نیمار هم به بازار آمد !

کالباس نیمار هم به بازار آمد !
در بازی برزیل و سویس روی کاپیتان برزیلی‌ها ده بار خطا شد تا در کنار آلن شیرر، ستاره‌ی انگلیس در جام جهانی 98 رکورددار خطاهای انجام شده روی یک بازیکن، در یک بازی باشد.

بازگشت نیمار به جام جهانی، چیزی که علاقه‌مندان برزیل مدتها در انتظارش بودند با ثبت یک رکورد همراه شد. رکورد تعداد خطا روی یک بازیکن در یک بازی، که از بیست سال پیش دست‌نخورده باقی مانده بود.

نیمار چهار سال پیش در کشور خود هم بعد از خطاهای خشنی که مدافعین بر رویش انجام داده بودند، جام جهانی را با درد و رنج ترک کرد. در جریان پیروزی 2-1 برزیل مقابل کلمبیا در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی، حرکت خطرناک خوان زونیگای کلمبیایی باعث شد یکی از مهره‌های پشت نیمار بشکند و او دیگر قادر به بازی در جام جهانی نباشد. همین باعث شد نیمار در جریان شکست خفت‌بار 7-1 سلسائو مقابل آلمان غایب باشد.

این بار نیمار که بعد از چهار ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیتی دیگر، به فوتبال بازگشته دیروز خوش‌شانس بود که بدون صدمه‌ی جدی از بازی به سلامت بیرون آمد.

مهاجم برزیلی در بازی ناامیدکننده‌ی تیمش مقابل سویس چنگی به دل نزد. هر چند او بعد از آنکه در ماه فوریه با شکستن یکی از استخوانهای پایش از میادین فاصله گرفته بود، قبل از بازی دیشب تنها در یک مسابقه بازی کرده بود. اما ستاره‌ی پاریس سن‌ژرمن باید خدا را شاکر باشد که از بازی دیشب سالم بیرون آمده چرا که مشخص بود مدافعین بی‌رحم سوییسی به عنوان بخشی از تاکتیک دفاعی خود، خطا کردن روی او را هدف گرفته‌اند.

در جریان بازی روی نیمار 10 بار خطا شد. بعد از آلن شیرر انگلیسی که در جام جهانی 98 فرانسه تونسی‌ها 10 بار رویش خطا کرده بودند، نیمار هم به این آمار دست یافت تا در کنار شیرر بایستد.

کاملاً مشخص بود که سرمربی سوییس، ولادیمیر پتکوویچ به تیم خود گوشزد کرده بود با هر روش ممکن جلوی قابلیت نیمار برای تغییر نتیجه‌ی بازی را بگیرند.

بعد از پله که در جام جهانی 66، مدافعین بی‌رحم بلغار از جام جهانی حذفش کرده بودند، این بدترین خطاهایی بود که در یک جام جهانی روی یک بازیکن برزیلی انجام می‌شد. بازیکنان بلغار در آن سال به نوبت روی پله خطا می‌کردند و تا زمانی که ستاره‌ی برزیلی با برانکارد از زمین بیرون نرفت، دست برنداشتند.

از سوی دیگر، بازیکنان برزیلی به گل سوییس هم معترض بودند. به نظر می‌رسید استیون زوبر قبل از به ثمر رساندن گل، میراندا مدافع برزیل را از پشت هل داد تا برای خود فضا باز کند. تیته، سرمربی برزیل معتقد بود که در آن صحنه باید خطا اعلام می‌شد. تیته بعد از بازی گفت " صحنه‌ی میراندا خیلی واضح بود. یک خطای کاملاً واضح. صحنه‌ی دوم می‌تواند بحث‌برانگیز باشد ولی صحنه‌ی اول بدون شک خطا بود. اعتراض کردن وظیفه‌ی بازیکنان من نیست. دیگران هستند که باید انصاف داشته باشند و منصفانه قضاوت کنند. آن هم این روزها با این همه سیستم و دستگاه که بازی را زیر نظر دارد. اگر بازیکن ما هل داده شده باشد، که داده شد، خطا است "

میراندا، مدافع میلان ایتالیا هم از داور مکزیکی بازی، سزار آرتورو راموس انتقاد کرده و می‌گوید " من را هل دادند و پرت کردند. اتفاقی که افتاد را دوربین‌ها ضبط کرده بودند و داور می‌توانست تماشایش کند. ولی این اتفاق نیفتاد. ما به تساوی رسیدیم. ولی راه ما در جام جهانی تازه شروع شده. از قبل می‌دانستیم که این بازی، ساده نخواهد بود ".

سویسی‌ها 10 بار روی کاپیتان برزیل خطا کردند. از جام جهانی 98 تا کنون در یک بازی روی یک بازیکن هرگز این قدر خطا نشده بود

برچسب‌ها: نیمار برزیل کالباس سوئیس خطا خشن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

310 پرسپولیس‌‌‌1397/03/28

мσησмєηтαƖ: از نظر جسمانی خیلی ریز هست و میشکنه:|

28 خرداد (17:24)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi