خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,712

ایسکو، فرمانده اسپانیا مقابل ایران

ایسکو، فرمانده اسپانیا مقابل ایران
به گزارش "ورزش سه" بعد از ظهر امروز روزنامه مارکا مطلبی را منتشر کرد و عملکرد ایسکو را در بازی با پرتغال مورد تمجید قرار داد.
طبق گزارش مارکا، لوپتگی و فرناندو هیرو روی بسیاری از ویژگی‌های ایسکو اتفاق نظر دارند و هر دو در یک نقش از این بازیکن استفاده می‌کنند و سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا می‌داند که بازیکن تیم رئال مادرید چه نقش بزرگی در ترکیب ماتادورها دارد.
در ادامه آمده است؛ لوپتگی سرمربی جدید رئال مادرید نمایش هافبک سابق مالاگا را از تلویزیون تماشا کرد و حال این نگرانی را دارد که ایسکو فرم ایده‌آل خود را در بازگشت به رئال از دست بدهد و افت محسوسی را تجربه کند. فشار سنگین بازی های جام جهانی ممکن است روی هر بازیکن بزرگی تاثیراتی منفی داشته باشد.
ایسکو در بازی با پرتغال نشان داد که به بلوغ فکری رسیده است. وی در این بازی بر توپ تسلط خوبی داشت و به تیم اسپانیا سرعت خوبی می‎‌داد و به عبارت بهتر این بازیکن باعث ارتقای عملکرد ماتادورها شد.
هافبک تیم رئال مادرید در این بازی یک شوت به سمت دروازه شلیک کرد که در نهایت بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد. ایسکو در این بازی نقاط ضعف پرتغال را به خوبی پیدا نمود و از فضاهای به دست آمده به درستی استفاده کرد. بدون شک او در بازی چهارشنبه شب می تواند همراه با اینیستا، فرمانده لاروخا برابر ایران باشد.

برچسب‌ها: اسپانیا ایسکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

187 Pista1397/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi