خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,712

پیکه: داورها همیشه به رونالدو لطف دارند

پیکه: داورها همیشه به رونالدو لطف دارند
شب گذشته تیم ملی اسپانیا در اولین بازی خود به مصاف پرتغال رفت که این مسابقه در نهایت با تساوی پرگل 3-3 به پایان رسید.تیم ملی اسپانیا درست دو دقیقه بعد از شروع بازی یک پنالتی تقدیم به پرتغال کرد تا رونالدو اولین خود در جام جهانی را خیلی زود به ثمر برساند. بعد از اتمام این دیدار جرارد پیکه در خصوص شرایط بازی شب گذشته و پنالتی‌ پرتغال به خبرنگاران گفت:

ما شانس‌های خیلی بیشتری داشتیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم. پرتغال تنها سه شوت به سمت دروازه شلیک کرد و سه گل به ثمر رساند. در صحنه پنالتی هم به نظرم رونالدو شبیه‌سازی کرد و با زرنگی توانست یک پنالتی از ما بگیرد. به اعتقاد بنده داورها همه خطاهای رخ داده بر روی رونالدو را پنالتی می‌گیرند.

وی در خصوص اشتباه تاثیرگذار داوید دخآ در صحنه گل دوم پرتغال، بیان کرد:

دخآ سال‌های زیادی است که دروازه‌بان تیم ماست و در لحظات حساس و مهم عملکرد خوب و مناسبی از خود نشان داده است. صحبت‌هایی در خصوص عدم اعتماد به نفس او وجود دارد که به نظرم اصلا اینظور نیست. او در رختکن اسپانیا به عنوان دروازه‌بان اول شناخته می‌شود.

پیکه در خصوص جدایی لوپتگی از جمع ماتادورها درست یک روز قبل از شروع جام جهانی تصریح کرد: ما از این موضوع به اندازه کافی آسیب دیده‌ایم. الان در جام جهانی حضور داریم و من امیدوارم این تجربه بد برای کس دیگری به وجود نیاید. این روشن است که رئال یک باشگاه بزرگ است و شانس خوبی برای لوپتگی به وجود آمده بود. اما نحوه مذاکره او با این باشگاه رییس فدراسیون را عصبانی کرد و او تصمیم به اخراج لوپتگی گرفت.

مدافع سرشناس در رابطه با اینکه آخرین جام جهانی خود را پشت سر تجربه می‌کند، خاطرنشان کرد: من تصمیم را از قبل گرفتم و آن را اعلام کردم. اما هرگز آن چیزی که اتفاق می‌افتاد را شما نمی‌دانید. اما وقتی من چیزی می‌گویم از آن پیروی می‌کنم. ما در حال حاضر امیدواریم در بازی روز چهارشنبه به اولین برد خود در این تورنمنت دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها: اسپانیا پیکه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 1

233 پچه باحال1397/03/26

Real Madrid Top: پیکه همیشه زرزر اضافی میکنه

27 خرداد (11:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi