خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,299

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از روسیه؛کی‌روش: برای یک مأموریت ویژه به جام جهانی آمده‌ایم

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از روسیه؛کی‌روش: برای یک مأموریت ویژه به جام جهانی آمده‌ایم
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار ایران برابر مراکش در اولین بازی جام جهانی 2018 روسیه، اظهار داشت: افتخار دارم مجدداً در این فضا حضور دارم. مجدداً به رسانه‌ها خوش‌آمد می‌گویم و همچنین از رسانه‌ها و هواداران ایرانی تشکر می‌کنم و از روسیه بابت میزبانی تشکر می‌کنم. ما اینجا برای یک مأموریت آمده‌ایم.

بازی با مراکش خاص و رؤیایی است
وی ادامه داد: ما می‌خواهیم یک فضای بااحترام را ایجاد کنیم. همان‌طور که می‌دانید این بازی اول ماست و بازی اول همیشه بازی خاصی است. من مطلب جدیدی نمی‌توانم بگویم و بازی فوتبال همیشه یک بازی خاص است و بازی با مراکش هم رؤیایی خواهد بود. ما بسیار هیجان‌زده هستیم و لحظه‌ای که برای تیم شروع می‌شود را می‌توانیم از حالا پیش‌بینی کنیم. هر دو تیم خوب هستند و بازیکنان خوبی دارند و مربیان هم تلاش کرده‌اند.

4 سال کار کردیم تا به اینجا برسیم و حالا می‌خواهیم جشن بگیریم
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه فشار جام جهانی چگونه است، گفت:‌ امکان ندارد بازی جام جهانی را انجام داد، بدون اینکه فشار را تجربه کرد. لحظه‌ای که ما برای جام جهانی می‌رویم، لازم است تمام شرایط را بپذیریم. خوشحالیم اینجا هستیم و باید فشار را بپذیریم. این قرار نیست مشکلی ایجاد کند و برخی کشورها که فشار را تحمل می‌کنند برای آنها خوب است. ما به دنبال این هستیم که جشن بگیریم. چهار سال کار کردیم تا به اینجا برسیم و می‌خواهیم جشن بگیریم. برد بهترین دارو است و تیم‌هایی که می‌برند، شرایط خوبی پیدا می‌کنند. هم به لحاظ روحیه و هم به لحاظ انرژی و ما سه بازی داریم که هیچ وقت به پایان نمی‌رسد. این بازی‌ها سه بخش دارد که ابتدا مقابل مراکش بازی می‌کنیم، سپس اسپانیا و پرتغال و پس از آن. این فشار طبیعی است و برای ما مشکلی ایجاد نمی‌کند و باید آن را بپذیریم و می‌دانیم در بازی اول هر چهار تیم گروه تلاش خود را می‌کنند و می‌خواهند به پیروزی برسند.

تحمل نمی‌کنیم کسی ما را زیر سؤال ببرد و بگوید توان برد ندارید
کی‌روش در خصوص جو تیم پس از اخراج سرمربی اسپانیا و حضورش در رئال مادرید گفت: با کمال احترام باید بگویم شما باید این سؤال را بپرسید و از شما ممنونم، اما اصولی. اگر خودم را به طرف اسپانیا سوق بدهم بی‌احترامی از طرف من است و بی احترامی به مراکش است اگر صحبت ناصحیحی داشته باشم. آنها تیم خوبی هستند و همان‌طور که همه می‌دانند آنها جزو محبوب‌ترین و بهترین کاندیداها برای صعود به شمار می‌آیند به همراه پرتغال، اما ما ایران به عنوان احترام می‌پذیریم که محبوبیت فرانسه، اسپانیا و مراکش به لحاظ تاریخی شرایط خوبی دارند و می‌پذیریم که آنها خیلی محبوب و خوب هستند، اما نمی‌پذیریم که کسی به ما بگوید شما توان برد ندارید و تحمل نمی‌کنیم کسی ما را زیر سؤال ببرد و می‌خواهیم با محبوب‌ترین‌ها رقابت کنیم. امیدوارم که خدای فوتبال ما را بپذیرد که اینجا باشیم و جشن بگیریم.

اجازه ندادیم تحریم‌ها تهدید یا توجیهی برای ما باشد
وی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار پرتغالی درباره نقش تحریم‌ها در آماده‌سازی تیمش گفت: همان‌طور که در این سال‌ها گفته‌ام درست نیست درباره این مسئله و ماهیت آن زیاد صحبت کنم. همه می‌دانند تحریم‌ها هست و در این هفت هشت سال در تیم ملی تحت رهبری من و با بازیکنان ایران تحت هیچ شرایطی اجازه ندادیم این مسائل تهدید یا توجیهی برای ما باشد و سعی کردیم آنها را تبدیل به فرصت کرده و از آن استفاده کنیم. می‌خواهیم از این مسائل الهام بگیریم، انگیزه بازیکنان را افزایش بدهیم و نشان بدهیم می‌توان مانند یک خانواده بجنگیم، تلاش کنیم و به همه نشان بدهیم بازیکنانی داریم که عاشق بازی هستند و مانند همه بازیکنان در جهان عاشق این هستند که فوتبال بازی کنند. ممکن است یک یا 10 سال و شاید هم 100 سال طول بکشد که تحریم‌ها برداشته شود، اما تحریم‌کنندگان هیچ وقت موفق نخواهند شد. فوتبال امری نیست و یک عشق است و توضیحی که می‌توانم بگویم این است که ما بهانه‌ای را نمی‌پذیریم و همه موانع را برای بهتر شدن الهام می‌گیریم.

با تمام شجاعت حمله می‌کنیم به این امید که گل بزنیم و پیروز شویم
وی درباره اینکه در جام جهانی برزیل تیمش دفاعی بازی کرد و اکنون چه تغییری در سبک فوتبال ایران ایجاد شده است، گفت: آنچه تغییر کرده است، این است که ما بازیکنان جوان‌تری داریم که تجربه حمله و دفاع دارند. ما تیمی قوی و ماجراجو هستیم در زمان حاضر و البته شجاع. خودمان را آماده کرده‌ایم و آماده می‌کنیم و آماده بازی جام ملت‌های آسیا در ژانویه هستیم. روحیه بسیار بالایی داریم و اگر لازم باشد از گل‌های خودمان دفاع کنیم خواهیم کرد و اگر بخواهیم حمله کنیم، حتماً حمله می‌کنیم با تمام شجاعت حمله می‌کنیم به این امید که گل بزنیم و پیروز شویم. نگرش ما با بقیه تیم‌ها تفاوت ندارد. برخی تیم‌ها لازم است از مواضع خود دفاع کنند و 90 درصد تیم‌ها اینگونه هستند که مقابل تیم‌های قدرتمندتر دفاع کنند و اگر لازم باشد ما این کار را خواهیم کرد. مهم اندیشه است و اینکه بازیکنان با فکر بازی کرده و از دروازه دفاع کنند. مهم پیروز شدن است.

برچسب‌ها: ایران-کیروش فوتبال ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

142 آکادمی پرسـولیس1397/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi