خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,026

ژاوی: اتفاقات اخیر می تواند باعث اتحاد زیادتر تیم ملی اسپانی

ژاوی: اتفاقات اخیر می تواند باعث اتحاد زیادتر تیم ملی اسپانی
ژاوی هرناندز، ستاره خط میانی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا نسبت به اتفاقات اخیر حول تیم ملی کشورش واکنش نشان داده است.
روز گذشته و در پی انتشار خبر توافق جولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا و دراوزه بان سابق بارسلونا با رئال به عنوان جانشین زین الدین زیدان، به عنوان مربی این تیم، واکنش های مختلفی به دنبال داشت. واکنش هایی که در نهایت منجر به برکناری لوپتگی از سرمربیگری تیم ملی کشورش توسط رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا درست دو روز پیش از اولین بازی این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل پرتغال شد.

پس از برکناری لوپتگی، فرناندو هیرو، مدافع و کاپیتان سابق رئال تا پایان جام جهانی به عنوان سرمربی موقت تیم ملی اسپانیا انتخاب شد. در پی این اتفاقات، ژاوی هرناندز، هافبک سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به این حواشی واکنش نشان داده است.
ژاوی در مصاحبه ای با مارکا در این خصوص گفت:من در جایگاهی نیستم که درباره پیوستن لوپتگی به رئال اظهار نظر کنم، اما این موضوع در زمان مناسبی انجام و منتشر نشد.
ژاوی درباره واکنش بازیکنان تیم ملی به این حواشی و تاثیر آن بر عملکرد تیم ادامه داد:کسی نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد. آنها در جریان همه چیز هستند و می توانند نقش پررنگی در جام داشته باشند. با وجود بازیکنانی نظیر راموس، پیکه و اینیستا از نظر رهبری خلائی احساس نخواهد نشد. آنها شخصیت هایی با تجربه و آماده هستند و جو خوبی بر تیم حاکم است. در بهترین شرایط ممکن به سر نمی بریم اما این موضوع می تواند منجر به اتحاد زیادتر بازیکنان و تلاش زیادتر آنها شود. کسی نمی داند.
تیم ملی اسپانیا در نخستین و حساس ترین بازی خود در دور گروهی، روز جمعه به مصاف پرتغال خواهد رفت.

برچسب‌ها: ژاوی اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 1

139 F.c.b - Barcel1397/03/24

F.c.b - Barcel: این اتحادشون ایشالا در بازی ایران و اسپانیا اتفاق نیفته

24 خرداد (23:13)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi