خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

ستاره پرسپولیس در نزدیکی‌های پیکان

ستاره پرسپولیس در نزدیکی‌های پیکان
سروش رفیعی که چند روز پیش قرارداد خود را با پرسپولیسی ها منعقد کرد به احتمال فراوان نیم فصل اول لیگ هجدهم را در تهران و در تیم پیکان توپ خواهد زد.
سروش رفیعی که پیش از این نیز برای پرسپولیسی ها به میدان رفته بود پس از حرف و حدیث های فراوان و با یک فصل حضور در لیگ ستارگان قطر باز هم تصمیم گرفت به لیگ برتر ایران و تیم سابق خود برگردد. این اتفاق در حالی رخ داد که سرخ پوشان به دلیل محرومیت از حضور در نقل و انتقالات نمی توانستند قرارداد بازیکنی را ثبت کنند و به همین دلیل مجبور به عقد قرارداد با نفرات مورد نظر خود شدند اما در نیم فصل اول آنها را در اختیار تیم های دیگر قرار خواهند داد تا در فصل نقل و انتقالات زمستانی بتوانند آنها را رسما به عضویت تیم خود دربیاورند.

ین اتفاق پیش از این برای بازیکنانی همچون مهدی ترابی و مهدی شیری نیز افتاده بود و به همین دلیل این دو بازیکن نیم فصل ابتدایی لیگ هجدهم را در تیم های سابق خود یعنی سایپا و پیکان خواهند گذراند.

این روزها علاوه بر این دو بازیکن، سروش رفیعی دیگر ستاره ای است که باید برای حضور در بازی های نیم فصل اول لیگ فکری به حال خود کند. با توجه به بررسی نفرات موجود در تیم های مختلف لیگ برتری و بررسی شرایط آنها تنها می توان سروش رفیعی را در نزدیکی های باشگاه پیکان دانست. از آنجا که طبیعتا اولویت رفیعی برای بازی در لیگ هجدهم تهران است و از طرفی قرارداد او نیز شرایطی خاص خواهد داشت(حضور برای نیم فصل) و البته بازیکنانی که در تیم های مختلف به کار گرفته شدند حضور چند ماهه سروش رفیعی در باشگاه پیکان محتمل است و به احتمال فراوان او طی یکی دو روز آینده قرارداد خود را با این تیم منعقد خواهد کرد.

برچسب‌ها: سروش رفیعی پرسپولیس پیکان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

123 اسکاتـلند1397/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi